Apprenti éclaireur
•
1 Bericht
Hoe activeer ik mijn simkaart?
hallo ik ben nieuw in orange hoe maak ik me simkaart actief en wat is het klantenummer
Apprenti éclaireur
•
1 Bericht
hallo ik ben nieuw in orange hoe maak ik me simkaart actief en wat is het klantenummer
Geaccepteerde oplossing
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@jonas1 er zijn verschillende mogelijkheden om klant te worden en uw simkaart actief te maken.
De eerste mogelijklheid is dat als u online uw gsm abonnement afgesloten heeft dat u uw gegevens moet in geven. U kan daar kiezen voor nummer behoud of nieuw nummer aanvragen. Vervolgens wordt er een simkaart naar u thuis gestuurd met een bijbehorende brief. In die brief staat een link en die ziet er zo uit : www.orange.be/activeren . Klik op de link en uw nummer en abonnement wordt geactiveerd. U dient hierbij het bestelnummer in te geven wat er in de brief staat. Op het moment dat u geactiveerd bent dient u 48 uur te wachten alvorens u in de klantenzone een profiel an aanmaken om zo uw klantennummer te zien. Het kan ook 48 uur duren alvorens uw nummer is overgezet vanuit de oude provider , voor een nieuw nummer is deze direct geactiveerd.
Tweede mogelijkheid is dat u naar een Orange shop gaat. Daar wordt een aanvraag gedaan voor eventueel nummer behoud of een nieuw nummer . Procedure voor activering van bestaand nummer is ook 48 uur een nieuw nummer ook weer direct geactiveerd. In de shop krijgt u ook een contract van uw abonnement en daar ziet u dan meteen uw klantennummer op.
5
0