Pisteur expérimenté
•
25 messages
Hoe alle sms'en van Orange stoppen?
Weet er iemand hoe ik alle sms berichten van Orange kan stoppen. En eventueel deze via mail te ontvangen.
Pisteur expérimenté
•
25 messages
Weet er iemand hoe ik alle sms berichten van Orange kan stoppen. En eventueel deze via mail te ontvangen.
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
@gsx3000
Ik betwijfel of dit mogelijk is. In ieder geval, als het toch mogelijk is, zou de klantendienst u dat moeten kunnen vertellen.
0
0
gsx3000
Pisteur expérimenté
•
25 messages
Ik ga jullie de details besparen. Mijn vraag aan de klantendienst was hoe ik er voor kan zorgen dat ik geen sms meldingen meer krijg van Orange en indien mogelijk wel via email. Oplossing is de simkaart uit mijn telefoon halen in een ander telefoon steken dan wachten op een sms berichtje van orange en er niet op reageren (wat ik nooit doe en ook geen enkele zin heeft) dan simskaart er terug uit en terug in mijn telefoon. Moest dit dan al werken het blijven voor mij vreemde praktijken. Alleen hoe lang het duurt voor ik dus zo'n sms berichtje met één of ander onweersmelding ga ontvangen weet ik dus niet op voorhand. En ondertussen kan ik dus mijn telefoon niet gebruiken.Ik heb het gevoel dat het daar op die helpdesk met de dag gekker word.
Wat ik ook soms heb en ben allerminst rassist dat ik de persoon van de helpdesk niet goed versta ze spreken soms met een buitenlands/nederlands accent en als belg versta ik dat niet altijd even goed.
3
0
woutercools
Pisteur expérimenté
•
10 messages
Ik wil dit ook weten.
Ik heb enige tijd geleden op een webpagina beland in mijn klantenzone waar je kon aanpassen welke e-mail en sms-melding je wel en niet wil ontvangen, maar ik vind die pagina niet meer terug. Ik vermoed dat deze verwijderd is omdat dat toch niet werkte, want ik heb aangeduid dat ik geen sms'n meer wil ontvangen en ik krijg ze nog steeds.
Weet iemand waar ik die pagina toch kan vinden?
5
0
Jerre
Guerisseur confirmé
•
363 messages
Je kan de nummers blokkeren op je telefoon, kijk bij de instellingen in de telefoon en SMS app.
Op deze manier kan je de blokkering later zelf annuleren indien gewenst.
0
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
Ugh @gsx3000, @woutercools,
Goed nieuws!
Als je geen ongevraagde sms'en meer wenst te ontvangen van Orange, kan dat via www.bel-me-niet-meer.be
Je inschrijving is geldig voor onbepaalde tijd.
Je wordt nog wel gecontacteerd voor zuiver informatieve berichten via SMS.
Vriendelijkheid is de grootste kracht
✋ Totems Saluut ✋
4
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@gsx3000 in de klantenzone , bij orange thank you , staat een klein linkje dat u liever mails ontvangt dan sms'jes. Nu blijkt dat deze link een bepaalde loop geeft dat u dus terug komt op het inlog scherm van de klantezone. Er is al in een eerdere post een melding gedaan dat deze link niet werkt en daar wordt een oplossing voor gezocht.
Betreft andere sms'en kan u bij vele zelf het woord stop sturen. Op die manier zullen er geen sms'en nog uw kant op komen. Ik krijg enkel een sms van een factuur als de maand voorbij is . Buitenlandse sms'en heb ik ook uitstaan dus als ik de grens oversteek , daar komt bij als u deze sms niet meer wil ontvangen stuur naar ......
Probeer het op deze manier te doen , want nogmaals gezegd ik krijg geen enkel sms van Orange enkel die van mijn factuur .
2