Profiel van Serkann

Éclaireur novice

• 

1 Bericht

In App aankopen werkt nietmeer

Hallo , 

Ik heb onlangs een probleem met aankopen in game .

Hiervoor heb ik hier nooit problemen mee gehad .

Nu dat ik op vakantie was was dat toen ook geen probleem totdat ik terug in België was.

Als ik nu aankopen wil doen met Orange facturering staat er dat deze dienst enkel voor mobistar klanten beschikbaar is.

Ik hoop dat ik hier snel een oplossing voor krijg.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Mvg Serkan

Screenshot_20200213-194821_Google Play Store.jpg

Guerisseur expérimenté

• 

670 Berichten

@Serkann Hallo, heb je misschien je thuisland van de Play Store gewijzigd? 

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Hetzelfde probleem hier, niets aangepast maar toch geen betaling meer mogelijk 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Serkann  wil je er toch even op wijzen dat je email adres open bloot in je afbeelding staat. Namen en nummers en dergelijke zou je beter prive houden. Eventueel zwart maken bij de printscreen als die gemaakt is. Het is niet dat er zo maar iemand is daar misbruik van te maken maar het is wel een openbaar forum. 

Dat gezegd hebbende , kan je niet uitloggen in de playstore en opnieuw inloggen en dan opnieuw de betalings methode instellen? @Davyjoos  dit zelfde is ook voor jou natuurlijk om het eens te proberen. 

Guerisseur expérimenté

• 

670 Berichten

@patrick2 Ik meldde het als ongepaste inhoud zodra ik het zag.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Superbonbon  dat is niet nodig want het is geen ongepaste inhoud. Ongepaste inhoud is wanneer er gescholden wordt of als er vieze praat in staat of kwetsende uitspraken naar iemand of iets in die aard. Moesten we een nummer een ip adres een email adres of iets tegen komen wat echt prive is melden we dat aan de persoon zelf. Daarvoor hoeven geen melding te maken. Kan ook zijn dat de persoon het weet maar vergeten is weg te poetsen of heeft het misschien niet in de gaten gehad en zal er beter op letten naar de toekomst dankzij de verwittiging.

Guerisseur expérimenté

• 

670 Berichten

@patrick2 Je hebt gelijk, dat had ik niet moeten doen, ik leer nog steeds van mijn fouten, het zal niet meer gebeuren.

Super User

• 

8.1K Berichten

Goedemorgen,

verwijder de app eens volledig via apps zoals het hoort.

Je telefoon of tablet opnieuw opstarten.

Daarna de app opnieuw downloaden en installeren.

Succes ermee.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Superbonbon  dat is niet erg hoor iedereen leert wel iets ik ook he . Maar daarom dat ik er ook iedere keer een uitleg bij geef waarom wel en waarom niet dan weet je het zelf ook . Even goede vrienden samen 🙂 

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Heb daarnet orange helpdesk nogmaals aan de lijn gehad, er wordt gewerkt aan het probleem en zijn wij niet de enigen die dit euvel ondervinden. 

Vermoed wordt dat maandag alles in orde zou zijn. 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Davyjoos  dat is dus al 'goed' nieuws natuurlijk. Ook goed te weten dat er dus ergens een algemeen probleem is. @Serkann  zoals je kan lezen is het dus ergens een gekend probleem en wordt er gezocht achter een oplossing.

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Ondertussen wel al enig schade, youtube/play music abonnementen zijn geannuleerd wegens niet-betalen... 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Davyjoos  schreef:

Ondertussen wel al enig schade, youtube/play music abonnementen zijn geannuleerd wegens niet-betalen... 

Da's natuurlijk wel heel spijtig. ik zou toch eens proberen om een compensatie uit de brand te slepen, tenslotte heb je schade waar jij niets aan kan doen ... liefst schriftelijk, dan heb je steeds een spoor.

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Waar beloofd werd dat dit vandaag zou opgelost zijn heb ik daarnet het teleurstellende antwoord gekregen dat het nog bekeken wordt... 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Davyjoos 

Da's ni fraai ..... Heel spijtig .... 🤔

Loading...