Profil de patrick2

Sage

 • 

11K  messages

mercredi 13 mai 2020 11:51

Inloggen klantenzone niet mogelijk

@Totem  

Heb net een nieuwe update mogen ontvangen van de My Orange app en die werkt geen probleem. Maar als ik wil inloggen op de klantenzone krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam en of wachtwoord niet correct zijn. Ik ben meer dan 100 % zeker dat het wel klopt maar kan het zijn dat er iets aangepast wordt achterliggend ? Of is er iets anders aan de hand? 

Solution acceptée

Employé Orange

 • 

305  messages

il y a 5 ans

Dag @patrick2 

 

Er zijn momenteel intern wel een aantal technische problemen die men aan het oplossen is. 

Zou daarmee te maken kunnen hebben.

 

groeten,

Tom

 

Sage

 • 

11K  messages

@TomB  dat is dan heel duidelijk . Bedankt voor het snelle antwoord dan hoeven we ons geen drukte te maken en weten andere Tribers het nu ook. 

Sage

 • 

7.2K  messages

@patrick2 

Welke versie heb jij dan? Ik heb de versie 5.0 en die is van februari. Geen update beschikbaar ....

EDIT: inloggen op mijn klantenzoen op PC werkt feilloos ...

 

Sage

 • 

11K  messages

@Cdt24801  is niet mogelijk , niet via chrome ook niet via Safari . 

@Totem  krijg deze foutmelding :

Schermafbeelding 2020-05-14 om 01.01.25.png

 

Toch nog opgelost , nu kan ik terug inloggen !!! 

 

Sage

 • 

7.2K  messages

Da's een vreemd verhaal ..... 🤔

Sage

 • 

11K  messages

Tja @Cdt24801  snap het eigenlijk ook niet helemaal. Had de update gedaan op de gsm , oke dat werkte en kon inloggen. Dan wilde ik op de pc inloggen dat ging niet , TomB had de post gezien en zei dat er intern iets niet correct liep , oke dan heb ik gewacht. En ja dan de fout code en ineens erna kon ik wel inloggen. Straks nog eens zien. 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 5 ans

@Totem  

Heb net een nieuwe update mogen ontvangen van de My Orange app en die werkt geen probleem. Maar als ik wil inloggen op de klantenzone krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam en of wachtwoord niet correct zijn. Ik ben meer dan 100 % zeker dat het wel klopt maar kan het zijn dat er iets aangepast wordt achterliggend ? Of is er iets anders aan de hand? 

Hallo @patrick2,

Bedankt voor de update ! Hou ons zeker op de hoogte 🙂

Totem's groetjes,

Totem

Loading...