Profil de Leylanr1

Pisteur confirmé

• 

4  messages

mercredi 11 novembre 2020 15:29

Installatie mislukt

Hallo allemaal,

ik ben nieuw in de community. Ik weet niet zeker waar ik het moet plaatsen.

Ik heb een probleem met de installatie, er moest iemand langs komen maar er kwam niemand.

Ik heb de hele week Orange gebeld, maar niemand nam op. Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Leylanr1  kan je dan ook even uitleggen wat installatie je bedoeld ? Heb je geen diensten of wat is exact het probleem. 

Probeer zo goed als gaat je probleem te beschrijven zodat ook wij weten wat het probleem is. Dan kunnen we eventueel zien of we het op deze manier kunnen oplossen.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Leylanr1 

Wanneer je aan de telefoon geen reactie krijgt kan je steeds een berichtje naar het webcare team sturen. Dat kan met messenger of met twitter.

Antwoord komt niet altijd meteen, maar je hoeft tenminste niet eindeloos aan de lijn te hangen luisterend naar een irriterend "muziekje".

Pisteur confirmé

• 

4  messages

De installatie is van de router thuis te hebben.

De technicus moest vrijdag langs komen om het te installeren.

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Bedankt voor de reactie,

Kan je een link geven aub om hun te contacteren?

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Leylanr1  dus je moet nog een volledige installatie krijgen ? 

Beste wat ik je kan aanraden is om eens naar een dichts bij zijnde shop te bellen en een afspraak te maken dan kan je daar langs gaan. Dan heb je direct een installatie afspraak en ook een uur wat je kan vast leggen dat je zelf ook zeker thuis kan zijn. De uren zijn wel tijdsvakken dus houd daar rekening mee. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Leylanr1  https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Je moet wel een facebook account hebben om hun een chat bericht te kunnen sturen.

Loading...