Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Internet@home, onmogelijk over limiet te gaan en toch 25 € extra kosten
Ik heb een flybox met internet @home abonnement. Is je volume op kan je gratis verder tegen lage snelheid. Sms en bellen gaat niet want sim zit in modem.
Toch werden mij vorige maand 15 en deze maand al een kleine 10 euro aan kosten buiten bundel aangerekend.
Via mijn factuur zag ik dat een zeker bedrijf Wister al 5 boodschappen heeft gestuurd die op de factuur werden omschreven als multimedia aankopen. Telkens werd mij 4.99 euro aangerekend die bij mijn abonnementskosten werden gevoegd.
Ik heb NIKS gekocht via mijn abonnement!i
Ik heb niks geactiveerd dat mocht betaald worden via mijn abonnement of op een andere manier
Ik heb noch Wister noch een ander bedrijf ooit toestemming gegeven mij eender wat toe te sturen.
Wister is in staat mij berichten te sturen die mij 5 euro per keer kosten en ik via mijn abonnement moet betalen zonder dat ik er wat aan kan doen.
HOE KOMT HET DAT ORANGE DIT TOESTAAT?! DIT IS PURE DIEFSTAL, OPLICHTING EN LANGS GEEN KANTEN LEGAAL!
Wat moet ze gebeuren om dit stop te zetten want ze blijven mij sturen EN ORANGE LAAT HEN ONGESTOORD MIJN REKENING LEEGHALEN!
Ik zou ook graag mijn geld terug krijgen.
Groeten
Koenraad
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Koenraadvg26 een goedemorgen,
niet fijn om dat te lezen. Maar daar zal je toch zelf achteraan moeten gaan hoor.
Wij kunnen je daar niet bij helpen.
Neem contact op met de klantendienst nr 5000
of doe via FB-Messenger een berichtje.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
0
bigMODDER
Chef pisteur
•
118 messages
il y a 2 ans
@Koenraadvg26
Zo iets kan gebeuren , nu het is al zo als je bv op een banner zou klikken op internet dat je al prijs hebt , nu is er geen optie zoals op de smartphone waar je multimedia aankopen kunt blokkeren? Op de smartphone bij Orange is er zo een optie te zien in de MyOrange app , kijk eens in uw klantenzone of je die optie niet ziet staan? Zoniet is mijn raad vraag het eens aan Orange via Facebook ( als je dat hebt ) dat ze multimedia aankopen op dat nummer blokkeren.
Groeten
0
0
vervloetelke
Pisteur expérimenté
•
18 messages
il y a 2 ans
Dit is niet fijn om dat te lezen. Denk dat je er toch best even zelf achteraan gaat. Beste neem je contact op met de klantendienst op het nummer 5000 of via facebook/messenger. Via facebook/messenger krijg je vaak ook wel heel snel antwoord.
0
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
il y a 2 ans
@Koenraadvg26
Kan het zijn dat je mss op een link geduwd hebt per ongeluk?
Of met spelletjes voor extra levens?
Heeft u kinderen, die hier mss toegang tot hebben en mss per ongeluk op geklikt hebben ?
Kan je op je faktuur zien waar het precies naartoe is gegaan of de klantendienst bellen en nabragen, eventueel die opties blokkeren?
Heel spijtig voor u, ik heb de optie om aankopen van levens e.d. uitgeschakeld wegens dat het geld hard opliep zonder dat ik het besefte. Ik moest maar 1 klik doen en voila, ....... Bleek een scam te zijn uiteindelijk.
Mvg
1
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Koenraadvg26 een goedemorgen, deze word als opgelost aangevinkt.
Niet meer op het forum geweest sinds 20-08-2023.
0
0