Apprenti éclaireur
•
4 messages
jouw modem, lokaal toegang , huidig wachtwoord wijzigen
Iemand een idee hoe ik mijn paswoord voor lokale toegang kan wijzigen? ik kan effectief alle bewerkingen doen maar dan gebeurd er niks....Er word niks gewijzigd, het meegeleverd paswoord van de modem blijft ?Nieuwe modem van vorige week.
Nog dit heb intussen al een CGNAT 100. ip en 178 ip gehad ook ...

Gregory
Super User
•
7.7K messages
Als je dingen wijzigt @Michg moet je onderaan nog klikken op Apply/Toepassen
6
0
wimmees
Pisteur confirmé
•
6 messages
Is hier ondertussen al nieuws over? Ik probeer hetzelfde te doen en nog steeds niet mogelijk. Basiswachtwoord dat ik meekreeg is ronduit onveilig (kort) en eigenlijk vind ik dit redelijk schandalig.
Bijkomend probleem is dat er blijkbaar ook iets mis loopt bij het uitschakelen van de WPS functie.
0
0
Roelsj
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Ik ben net klant geworden en merk nu hetzelfde.
Er is blijkbaar geen mogelijkheid om het admin wachtwoord te wijzigen (dat ook gewoon op de modem geschreven staat).
Bovendien is het admin wachtwoord ook nog eens hetzelfde als het standaard Wifi wachtwoord.
Zeer vreemd.
1
0
wimmees
Pisteur confirmé
•
6 messages
Ik ben toch redelijk verbaasd dat hier meer dan 3 maanden na de originele post nog geen enkele zinnige oplossing voor gekomen is. Hoe komt het dat dit soort tickets niet terechtkomen bij de programmeurs, engineers en dergelijke? Ik heb al regelmatig gebeld naar support ook maar daar weten ze al helemaal niet waarover het gaat. Bedankt alvast voor de 'tips' maar die zijn geen oplossing voor het probleem. En het probleem is dat ik opgescheept zit met een router waarvan het admin wachtwoord onveilig is en ik het niet kan aanpassen wegens een 'bug' in de software.
Allemaal leuk zo een 'help elkaar' forum maar ik denk dat Orange stilaan hun verantwoordelijkheid moet nemen en deze tickets minstens moet monitoren. Als ze het nu al doen misschien wat betere/snellere feedback geven? Ik heb nu het gevoel dat ze er niets mee doen. Correct me if I'm wrong.
11
0