Profiel van Kimmy1

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Kan alles behalve smsen

Hallo.

Ik kan sinds 16 uur niet meer sms'en 

Voor de rest gaat alles goed mijn 4g gaat de wifi en ik kan bellen maar een SMS versturen lukt niet meer zit er ergens een storing ?

Super User

• 

11.1K Berichten

@Kimmy1  

Heb je ook al eens gekekene of je sms centrale nog correct staat ? 

Kijk maar eens in onderstaande link en overloop de stappen eens. 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/ik-kan-geen-smsen-versturen-met-mijn-smartphone

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Ja alles al geprobeerd. Zelf al men sim in een andere gsm plaatsen en dan nog gaat het niet 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Kimmy1 

Heb je iets veranderd aan de instellingen van uw foon? Nieuwe apps geïnstalleerd?

Geprobeerd Google LLC te installeren?

EDIT: ik zie dat ik praktisch tegelijk met @patrick2 gepost heb. Onze posts vullen elkaar gelukkig aan 😉

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Nee niets veranders was gewoon aan het opladen wou antwoorden op een sms en dit ging niet.. 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Kimmy1 

En het omgekeerde, een andere sim in uw eigen foon plaatsen, heb je dat al getest? Wel liefst ook een Orange sim.

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Dat heb ik niet liggen ik ben de enige in mijn gezin met een simkaart 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Kimmy1  

Check mijn link eens om je berichten centrale te controleren en eventueel deze eens opnieuw in te stellen. 

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Gedaan maar gaat nog altijd niet 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Kimmy1  , @Kimberly1997  , @Cdt24801 

Ik heb even een paar testen gedaan en ik kan ook geen sms versturen. Denk dat er inderdaad een algemeen probleem is op dit moment. 

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Het is dan wel een probleem van lange duur want is bij mij al van 16 uur en hoop dat het rap opgelost kan worden want ik dacht eerst dat er iets mankeerde aan mijn gsm.. Dankje voor je hulp 

Super User

• 

11.1K Berichten

Ondertussen kan ik terug sms berichten uitsturen. Weet niet of iedereen dat kan anders eens je toestel herstarten. 

Loading...