Éclaireur novice
•
1 message(s)
Klacht: Digital Global Pass fraudeze aankoop via Orange-factuur
Ik heb vandaag mijn nieuwe factuur ontvangen voor de voorbije maand. En ik zie dat ik 3x 4,99 werd aangerekend bij Aankoop via Orange-factuur bij Digital Global Pass. Ik heb opgezocht wat het was en blijkt een abonnement te zijn voor een dienst. Ik heb er nooit officieel voor ingeschreven, ik heb mijn nummer niet doorgegeven en ook niets bevestigd van abonnement. Ik heb naar Orange klantendienst gebeld en zij konden alleen de functie voor aankopen via Orange-facturen blokkeren, mijn geld kan ik niet terug krijgen. Ze hebben mij het nummer van Digital Global Pass doorgegeven en het is **bleep**, ik heb er naar gebeld en niemand neemt op.
Weet er iemand wat ik kan doen? En hoe kan ik mijn geld terug krijgen? En kan ik dan een klacht bij Orange indienen en een procedure opstarten?
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@MarieByrdL goedenavond,
wij kunnen je alleen raad geven, fijn is het inderdaad niet!
Neem contact op met FB- Messenger en geef daar alles door.
Ze reageren vrij goed.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Je kan ook dit topic eens gaan nalezen.
Klik op de blauwe dit.
1
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Probeer dit even @MarieByrdL Digital Global Pass | Welkom (digitalgp.com)
Je zult je geld niet terug krijgen - alleen abonnement stoppen
Het is genoeg ergens op te klikken om zo een abonnement aan je broek te hebben
good luck
0
0