ik heb dezelfde vraag, wou switchen van koala naar intense maar heb toch besloten om vanavond de klantendienst te bellen en het zeker te weten, moest totem niet antwoorden laat ik iets weten.
Indien je momenteel koala hebt met love trio betaal je €20 + €49 = €69 Hiervoor heb je nu 8GB en onb bellen & smsen. (dubbele data)
Met de nieuwe tarieven zal je voortaan voor MAAR €1 meer 15GB hebben.
Dus, Go Intense met love trio: €21 + €49 = €70 Hiervoor heb je 15GBen onb bellen & smsen.
Ik hoop dat dit een antwoord op je vraag is. Momenteel ben ik in verlof (shop medewerker) dus ik dacht de community wat te helpen indien er vragen waren. 😉
Bedankt voor je feedback hieromtrent ! Hiervoor kan je printscreens doorsturen naar het webcare-tribe in het privé met je persoonlijke data zo kunnen de betrokken dienst dit grondig analysere met concrete voorbeelden.
izzet3838
+9 plus
ik heb dezelfde vraag, wou switchen van koala naar intense maar heb toch besloten om vanavond de klantendienst te bellen en het zeker te weten, moest totem niet antwoorden laat ik iets weten.
8
Totem
+56 plus
Grand Sage
•
Ugh @Gregory,
Bedankt voor je feedback hieromtrent ! Hiervoor kan je printscreens doorsturen naar het webcare-tribe in het privé met je persoonlijke data zo kunnen de betrokken dienst dit grondig analysere met concrete voorbeelden.
Totem's zonnegroeten,
Totem
0
0