Pisteur confirmé
•
16 messages
Klantenzone
Als ik naar mijn klantenzone gaat krijg ik altijd deze melding : "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen".
Ik probeer al ganse de week en ik krijg altijd dezelfde melding .
Waarom krijg ik deze melding en waarom kan ik niet mijn verbruik zien ? .
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@Rosario goedemorgen,
je kan ook de app van My Orange downloaden.
Daar kan je dan alles zien wat je hebt verbruikt.
Succes.
0
Rosario
Pisteur confirmé
•
16 messages
il y a 3 ans
Op de app in mijn GSM kan ik niets zien omdat ik heb een abonnement bij Orange voor internet en tv .
Voor de app van Orange op uw GSM moet jij een simkaart hebben van Orange anders kunt jij niets zien.
4
Gregory
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Ik kan het ook niet zien - vast internet - en ik denk dat ik niet de enige ben
Probleem dat zich af en toe stelt
Maar ik kjk er niet naar - we hebben 3 TB
Je ziet het verbruik van de ganse periode op je factuur
4
0