Profil de Rosario

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

lundi 12 décembre 2022 08:34

Klantenzone

Als ik naar mijn klantenzone gaat krijg ik altijd deze melding : "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen".

Ik probeer al ganse de week en ik krijg altijd dezelfde melding . 

Waarom krijg ik deze melding en waarom kan ik niet mijn verbruik zien ? .

1 pièce jointe

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@Rosario goedemorgen,

je kan ook de app van My Orange downloaden.

Daar kan je dan alles zien wat je hebt verbruikt.

Succes.

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

il y a 3 ans

Op de app in mijn GSM kan ik niets zien omdat ik heb een abonnement bij Orange voor internet en tv .

Voor de app van Orange op uw GSM moet jij een simkaart hebben van Orange anders kunt jij niets zien.

Sage

 • 

7.5K  messages

Zou toch eens een mobiel abonnement overwegen bij Orange @Rosario 

(1) Go Plus staat nu aan 16 EUR Promo op onze gsm-abonnementen | Orange | Orange België

(2) Je betaalt nu voor Home Internet 42 EUR/maand.  Met een mobiel abonnement erbij betaal je 38 EUR/maand

Je moet de bestelling voor mobiel abonnement wel op de website doen - niet naar een winkel gaan

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

Ik heb 2 GSM abonnementen bij Base en ik betaald 10€ per abonnement = 20€ voor 2 abonnementen , onbeperkt bellen en 5GB data + data Jump .

Dus voor mij is GSM bij Orange niet interessant .

Sage

 • 

7.5K  messages

Inderdaad @Rosario hun abonnementen zijn heel concurentieel

 

Sage

 • 

7.5K  messages

@Rosario stond er niet bij vermeld hé in je vraag.

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Ik kan het ook niet zien - vast internet - en ik denk dat ik niet de enige ben

Probleem dat zich af en toe stelt 

Maar ik kjk er niet naar - we hebben 3 TB

Je ziet het verbruik van de ganse periode op je factuur

Loading...