1 message(s)
Lijnen gesuspendeerd
Sinds gisteren werken enkel onze gsm's via WiFi. Alle andere diensten lijken afgesloten. Ik kan orange niet bereiken. Ik vind geen mailadres en we hebben geen vaste lijn meer. Wat nu?
De reden is misschien al gevonden. Een openstaand factuur (is ondertussen al wel opgelost). Hier hebben we persoonlijk geen melding van gekregen. Via mail krijgen we enkel reclame van Orange. Onze minderjarige dochter wordt als aanspreekpunt gezien vermits zij het duurste abo heeft. Dit hebben we al meermaals proberen aan te passen.
Hopelijk komen er snel tips

Solution acceptée
patrick2
Super User
•
11.3K Messages
@peeterssonja ik zou dan eens even via facebook een bericht sturen naar Orange en navraag doen , u heeft wel wifi dus die mogelijk heeft u. U kan ook langs een Orange shop gaan om het na te laten kijken.
0
0