Profiel van Chiquita

Apprenti guérisseur

• 

223 Berichten

Live tv via APP

Thuis kan ik via de Wifi alle zenders LIVE kijken via de app.

Maar op een andere wifi werken sommige zenders niet.
Waarom is dit? bij de "concurrenten" is dat toch niet....

Super User

• 

8.1K Berichten

@Chiquita  goedemorgen,

ik denk het wel hoor, dat is omdat iedere provider zijn klanten wil helpen en niet

die van anderen.

Vandaar dat je die op een ander wifi kanaal niet zien kan.

Je kan hier ook eens lezen gaan: https://community.orange.be/t5/Tv/Live-TV-kijken-niet-beschikbaar-bij-andere-providers/m-p/4149#M259

Apprenti guérisseur

• 

223 Berichten

@Josette 
Klopt voor gene meter, waarom kunnen Proximus of Telenet klanten dan wel OVERAL en ANYWHERE live tv kijken ? (zonder beperking in bepaalde zenders etc)

Super User

• 

11.1K Berichten

@Chiquita  omdat je dat moet doen via 4G .....

Proximus en Telenet tv kan je gebruiken via wifi thuis maar ook via 4G . Bij hun kan je ook geen wifi verbinding ergens anders gebruiken en dan via de app kijken. IK heb het al vele malen getest maar het is en blijft via 4G . Dus ja overal kan je via 4G tv kijken zowel bij Telenet als bij Proximus.

Apprenti guérisseur

• 

223 Berichten

Yelo tv gebruikers kunnen nochtans live tv kijken op mijne orange WiFi.

en dit staat er op de site telenet:

Telenet TV neem je overal met je mee! Waar je ook bent, je kijkt in de hele Europese Unie live tv op al je schermen. Op eender welk wifi-netwerk, 3G en 4G.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Chiquita  met het eender welk wifi netwerk bedoeld Telenet Wi-Free. Telenet heeft voor zijn klanten gratis wifi wat het dus mogelijk maakt om via je eigen internet volume tv te kijken via de app .  Dus het moet Wi Free zijn waar je mee verbonden bent. Heb je een Wigo bundel dan zal dat verbruik niet mee tellen in je bundel van het internet dan heb je dus gratis Wifi verbruik maar wel weer Wi-Free. 

Chef pisteur

• 

125 Berichten

@Patrick

Maar hoe kan die Telenet klant dan in pakweg Nederland inloggen op wifree? Hebben ze dan een deal met Ziggo of zo ??🤔

Loading...