Profil de AnjaC

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

vendredi 24 novembre 2023 00:39

Losse toestel 🙄

Heeft nog iemand slechte ervaringen met het bestellen van een losse toestel? Eén maand geleden besteld, volgens de bevestigingsmail ging mijn gsm de dag erna toekomen… Yeah, right, een maand en twee (?) tickets later, plus vele belachelijke telefoons en chats met telkens een nieuwe iemand van de klantenservice, en mijn verhaal telkens opnieuw te mogen vertellen, ben ik nergens. Dit is toch barslechte service en organisatie?

Ik voel me belachelijk dat ik überhaupt dit gedaan heb, gsm online bij Orange bestellen, gezien ik niets dan slechte ervaringen met hen heb, al vele jaren. 🙄

Iemand advies? 🙏

Solution acceptée

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

il y a 2 ans

Anywayz, ik sluit deze thread af, gezien mijn issue “opgelost” is, met behulp van federale instanties 😛 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Dag AnjaC,

ik bevind mij ook in dezelfde situatie. Ondertussen 20jaar klant bij Orange en nooit problemen gehad.

op 25/11/'23 via E-orange shop toestel besteld en betaald. Ging geleverd worden binnen de 48u. tot op heden nog altijd niks

Via Track&trace geen enkele activiteit te bespeuren. paar telefoontjes gedaan naar klantendienst van hoe of wat allemaal. Dossier is aangemaakt maar toch het gevoel hebben dak van kaske naar de muur word gestuurd. Geen deftige uitleg gekregen niks nada. voorbije vrijdag terug naar klantendienst gebeld, klantendienst ging mij zsm terug bellen. Is dit dan de service dat ze bieden aan een trouwe klant?

Kan je mij mss zeggen welke instantie je hiervoor gebruikt hebt?

bedankt!

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 2 ans

@AnjaC 

Wat voor toestel heb je besteld ?

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@AnjaC dan hoop ik dat als je hem in je mandje legt

daar ook géén weken moet wachten.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

Ze hebben hem bij Krëfel in de winkels hoor 🙂

Weliswaar met een stevigere prijs dan wat ik bij Orange betaald heb.

4.4K  messages

il y a 1 an

Hallo,

Hetzelfde verhaal bij ons,ik heb een iphone 15 besteld en betaald .

We zijn ondertussen een week verder en we ontvangen gewoonweg niks .

Elke dag gebeld naar de klantendienst en steeds hetzelfde antwoord : u zal binnen de 48 u een track en trace ontvangen ,niet dus.

Waarom er zelfs winkels in het straatbeeld zijn ,geen idee , die mensen zien niks van het online gebeuren en willen enkel nieuwe dingen aansmeren om hun commissie te krijgen.

Ik hoop dat we ooit die gsm ontvangen .

 

Loading...