Pisteur confirmé
•
5 messages
Losse toestel 🙄
Heeft nog iemand slechte ervaringen met het bestellen van een losse toestel? Eén maand geleden besteld, volgens de bevestigingsmail ging mijn gsm de dag erna toekomen… Yeah, right, een maand en twee (?) tickets later, plus vele belachelijke telefoons en chats met telkens een nieuwe iemand van de klantenservice, en mijn verhaal telkens opnieuw te mogen vertellen, ben ik nergens. Dit is toch barslechte service en organisatie?
Ik voel me belachelijk dat ik überhaupt dit gedaan heb, gsm online bij Orange bestellen, gezien ik niets dan slechte ervaringen met hen heb, al vele jaren. 🙄
Iemand advies? 🙏
Solution acceptée
AnjaC
Pisteur confirmé
•
5 messages
il y a 2 ans
Anywayz, ik sluit deze thread af, gezien mijn issue “opgelost” is, met behulp van federale instanties 😛
1
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 2 ans
@AnjaC
Wat voor toestel heb je besteld ?
5
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@AnjaC dan hoop ik dat als je hem in je mandje legt
daar ook géén weken moet wachten.
Succes.
1
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 1 an
Hallo,
Hetzelfde verhaal bij ons,ik heb een iphone 15 besteld en betaald .
We zijn ondertussen een week verder en we ontvangen gewoonweg niks .
Elke dag gebeld naar de klantendienst en steeds hetzelfde antwoord : u zal binnen de 48 u een track en trace ontvangen ,niet dus.
Waarom er zelfs winkels in het straatbeeld zijn ,geen idee , die mensen zien niks van het online gebeuren en willen enkel nieuwe dingen aansmeren om hun commissie te krijgen.
Ik hoop dat we ooit die gsm ontvangen .
0
0