Profil de tomdc

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

mardi 5 février 2019 14:39

Mijn orange vast internet verbruik geeft een fout.

Beste Tribers,

Hoe lang doet de technische dienst over problemen met de klantenzone ?  Ik ben al een maand klant en kan nog steeds mijn verbruik van het internet inzien, er is een fout opgetreden.  Dossier geopend maar geen nieuws en dat is nu al bijna anderhalve week geleden.  Idem administratieve adres wijziging, je past het aan je krijgt een sms en dan zie je terug het oude staan in de klanten zone.  Ik heb het idee dat daar nog veel werk aan is 😞

Tom

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

il y a 6 ans

Plots werkt het wel nog steeds geen feedback op mijn case ...

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 6 ans

Beste Tribers,

Hoe lang doet de technische dienst over problemen met de klantenzone ?  Ik ben al een maand klant en kan nog steeds mijn verbruik van het internet inzien, er is een fout opgetreden.  Dossier geopend maar geen nieuws en dat is nu al bijna anderhalve week geleden.  Idem administratieve adres wijziging, je past het aan je krijgt een sms en dan zie je terug het oude staan in de klanten zone.  Ik heb het idee dat daar nog veel werk aan is Smiley Verdrietig

Tom

Ugh @tomdc,

 

Is intussen het inorde gekomen?

 

Je dossier zou normaliter binnen de 5 werkdagen behandeld worden. Bij zwaardere dossiers waarbij meer informatie en expertise nodig is, kan de behandelduur uitlopen.

 

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren

🏹 Totems Groet 🏹

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Beste,

Inderdaad opgelost maar nu een nieuwe administratief probleem, fout adres op de facturen maar ik zal opnieuw contact openemen.  Komt ooit wel goed ( alleen vervelend dat ik 5000 niet kan bellen vanop een proximus gsm ).

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Beste,

Inderdaad opgelost maar nu een nieuwe administratief probleem, fout adres op de facturen maar ik zal opnieuw contact openemen.  Komt ooit wel goed ( alleen vervelend dat ik 5000 niet kan bellen vanop een proximus gsm ).

Ugh @tomdc,

 

Moet frustrerend zijn :-(, gewaardeerd verkenner!


Je kan de Orange-stamleden ook bereiken via de sociale kanalen (Facebook & Twitter). Zij kunnen je adres op je factuur aanpassen.

Met een ander nummer kan je de Orange-helpdesk bereiken via het nummer 02 745 95 00 (lokaal tarief)

 

Dans de overwinning tot in de nach

🏹 Totems Groet 🏹

Loading...