Apprenti pisteur
•
4 messages
Mobiel netwerk
Hoe er is het om als Orange klant niet op het Orange mobiel netwerk te kunnen registeren?
Ik woon langs de Belgisch-Nederlandse grens en het duurt nu al een hele week dat ik op NL KPN moet registeren om verbinding te krijgen.
En als je naar 5000 belt krijg je gewoon als antwoord dat je geduld moet hebben, want ze zouden aan het werken zijn aan de kabels.
Het gaat over 3 gsm's met 3 abonnementen. Dus een dure grap.
Gaat Orange de extra kosten door via NL KPN te moeten werken betalen?

Pletse
Guerisseur expérimenté
•
607 messages
Dag @Jantje1959 ,
Als ik het goed begrijp heb je geen Orange ontvangst omdat ze momenteel in de regio aan het werken zijn aan de zendmasten. Hierdoor ben je verplicht om connectie te maken met een buitenlands netwerk.
Je hoeft je in principe geen zorgen te maken, want in de EU bel je, sms je en maak je gebruik van mobiele data zoals je in België zou doen. Dus met andere woorden, dit kost je niks extra.
Wel opletten, afhankelijk van welke abonnementen je hebt zal het aantal beschikbare mobiele data minder zijn. Het correcte aantal dat je mag verbruiken "in het buitenland" krijg je normaal te zien in de sms die je ontvangt wanneer je met een buitenlands netwerk verbind.
3
0