Profil de sdxbe

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Modem bridgen = geen internet

Mijn modem staat altijd in bridged modus.

Enkele weken geleden viel plots internet weg. Na dagenlang met de helpdesk heen en weer bellen werd het probleem enkel opgelost door telkens weer een factory reset uit te voeren op de modem. 

Ik heb toen uit noodzaak de modem op factory defaults gelaten voor enkele dagen.  

Gisteren toch nog eens terug in bridge gezet en internet werkte perfect. Maar toen ik deze morgen wakker werd weer geen internet meer. 

De modem krijgt bij z'n ip renewal blijkbaar geen geldig ip adres meer van aansluitpunt op straat. Enige oplossing: factory reset.

Dit is gewoon niet werkbaar. Wat stellen jullie als oplossing voor? Vervangende modem? Veranderen van provider? 😛 Bij proximus nooit probleem gehad met gebridgede modem...

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

Ik zou misschien eerder overwegen om uw modem te vervangen door één te gaan halen in één van de orange shops/online webwinkel. ,ik geef u 1 goede raad blijf weg van proximus, in december vorig jaar heb ik 14 volle dagen zonder internet/tv gezeten door een kabelbreuk in de straat. ,heb toen 5x de klantendienst van hun moeten bellen en verschillende keren moeten dreigen met een overstap voor men iemand wou sturen. uiteindelijk ben ik toch naar orange overstapt. ,bij mij komt proximus er nooit meer in!

Chaman confirmé

 • 

4K  messages

@negenduust Ben ook weg gegaan bij Proximus , geef in alle opzichten  gelijk . Ben nu al 1jaar en 7 maanden bij Orange tegen het einde van de maand en ga van ze leven nooit meer bij Proximus. Het w s wel altijd iets uitval van internet tv ging niet modem gedurig stuk enz … draaiden lagen overal op de grond los het zelf maar op . Een echte ramp . Bij Orange zit je goed een goede raad .

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

Dit niet alleen nu proberen ze in een snel tempo iedereen fiberaansluitingen door de strot te duwen bij hun klanten in de hoop dat iedereen erop in zal gaan. Terwijl dat product amper deftig werkt naar behoren.

Chaman confirmé

 • 

4K  messages

@negenduust En veel mensen denken niet na en weten niet beter omdat ze er geen weet van hebben ,dat het nog duurder in de portemonnee tasten is, .Veel  duurder . Mocht het dan nog deftig werken zoals je zegt . Komen altijd meer kosten bij als ze maar genoeg verdienen . Leep in alles verschiet van niets meer bij hun . 
Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

4.4K  messages

@Tinneke2 

Ik ben vandaag (22/02) juist 1 jaar terug klant bij Orange , voor mijn smartphone en ik heb nog geen sec spijt gehad dat ik Orange klant ben terug , ze zijn echt veel verbeterd ten opzichte van vroeger.

 

Groetjes,

bigMODDER

Super User

 • 

11.1K  messages

@negenduust 

Je informatie is niet juist. 

In de Orange shop of Online kan je geen modem krijgen of bestellen. Je dient hiervoor een afspraak te maken met een technieker en die komt dan de modem vervangen. Ook is dit het geval voor een nieuwe decoder ook daarvoor dient een afspraak met een technieker gemaakt te worden. 

Super User

 • 

8K  messages

@sdxbe goedemorgen,

van mij krijg je deze al ... 

Tagnieuw.jpg

Je kan hier ook eens lezen gaan, klik op de blauwe hier.

Loading...