Pisteur vétéran
•
11K messages
My orange app werkt niet met Esim
Ben vandaag eens naar de Orange shop geweest en heb daar dan de lang verwachte Esim geactiveerd op de Iphone. Op het eerste zicht ben ik daar tevreden van , goed in te stellen kwa bellen en data verbruik en dergelijke dus op dat punt in orde. Maar .....nu heb ik de My Orange app en die werkt in eens niet meer. Die blijft zeggen dat ik een Orange klant moet zijn of een Orange simkaart moet plaatsen. Ik heb het Orange nummer al op Primair gezet maar dat geeft geen verbetering. Ik heb ook de boodschap erbij staan als je net klant bent dat je dan 48 uur moet wachten vooraleer het kan werken. Lijkt mij eigenaardig als je al zolang klant bent van Orange dat je daarop moet wachten. Maar zal de proef op de som nemen en zal ook 48 uur wachten , misschien iets met de wijziging naar de Esim , een QR code op een papier wat voor je uitgeprint wordt en dat je dan kan toevoegen op de gsm. Wil toch @Totem eens mentionen of dit normaal is dat de app ineens je abonnement niet meer herkent als je de esim activeerd of dat het ook wel degelijk gaat werken als je ook die 48 uur wacht. Dus ik hou jullie op de hoogte.
Solution acceptée
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@Cdt24801 Goed het is maandag vandaag en afgelopen zaterdag 22-02-2020 heb ik dus de E-sim laten activeren. Nu twee dagen later werkt dus de My Orange app nog altijd niet .
Boodschap : Toegang tot deze app is voorbehouden aan Orange klanten. Je toestel bevat mogelijks geen Orange simkaart. Zorg ervoor dat je een orange simkaart gebruikt om My Orange te kunnen gebruiken. Nieuwe klant ? het kan tot 48 uur duren alvorens de app je herkent.
Dus 48 uur verder en de app werkt dus niet met E-sim. @Totem is dit een gekend probleem ? of komt er hier een oplossing voor ?
4
0
Solution acceptée
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh @patrick2,
Totem wordt droevig om te lezen dat je ervaring met e-sim niet optimaal is. De strategische geesten hebben hierop geantwoord, en een update van de MyOrange app wordt gepland voor eind maart.
Het zou dus in orde zijn voor begin april.
Totem's zonnegroeten !
Totem
0
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 5 ans
@patrick2
Ergens zou ik het kunnen begrijpen dat de e-sim aanzien wordt als iets nieuw en dat je dus ook die twee dagen aan uw broek hebt. Het is tenslotte andere technologie dan een vervanging van een kapotte of verloren sim.
Ik ben ook benieuwd naar overmorgen 😊
2
Superbonbon
Guerisseur expérimenté
•
670 messages
il y a 5 ans
@patrick2 Tja, ik weet zeker dat sommige apparaten niet worden ondersteund, ik heb op internet gezocht naar buitenlandse providers zoals AT&T, en veel apparaten ondersteunen geen e-simkaart ...
22
0
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 5 ans
Dag @patrick2
Blijkbaar een nieuwe versie die dit oplost
As a pioneer of the eSIM in Belgium, Orange has good news to report. From now on, you can use the My Orange app with your eSIM.
https://apps.apple.com/be/app/my-orange-be/id626702792
1
Goedleven52
Pisteur confirmé
•
11 messages
il y a 5 ans
Na meer dan 7 uur telefoneren en 3 bezoeken aan de shop en 3 uur aanschuiven werkt mijn esim werkt nog steeds niet. Telefonisch zegt men mij, je moet naar de shop. Heb dat 3 maal gedaan , daar zegt men uw nummer moet centraal geactiveerd worden. Als ik vraag wie van beide liegt worden ze bijzonder onvriendelijk. Gisteren ben ik in de shop in Sint-Niklaas op een vrij dringende bijna met fysiek drang naar de uitgang verwezen omdat ik aandrong voor een oplossing. Ben steeds beleefd gebleven en niet beginnen roepen, heb mij hoffelijk gedragen.Terug gebeld, nar Orang, maar men is niet staat om de sim in werking te stellen. Heb reeds 3 x QR code gekregen , perfect geïnstalleerd, Zonder enige opmerking maar mijn nummer geraakt niet geconnecteerd. Als ik in de winkel wil blijven en vraag naar de oplossing zegt de derde maal opnieuw dat ik naar de hoofdzetel moet bellen en zij het kunnen actieveren.En in Brussel . Op de website van Orange staat duidelijk vermeld dat je het kan doen van overal ter wereld. Maar in Sint-Niklaas in het shoppingcenter lukt niet. Men adviseert mij om het shoppingcenter in Sint-Niklas te bellen, maar de shops van Orange hebben wel een telefoonnummer maar zijn telefonisch niet bereikbaar. Een telefoonwinkel dat telefoons verkoopt dat telefonisch niet bereikbaar is ??? Zij zijn de enige die deze oplossing aanbieden in Belgie. Mocht er iemand bijzonder goede relaties hebben één van de shopmangers in het shoppingcenter in Sint-Niklaas , aub help mij. Ik wordt moedeloos. Indien het maandag niet in orde is , ga ik naar alle sociale en publieke instelling om mijn relaas kenbaar te maken. Social media, radio, kranten, enz. IK wil mensen beschermen om de misleidende reclame op de website van orange. Het is mijn plicht als burger , consument om deze misleidende reclame te stoppen?
7
0