Profil de Marieke1

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

jeudi 3 septembre 2020 15:28

Netwerk

Hallo

Gisteren mijn abonnement veranderd naar een ander tarief bij orange. 

Sinds gisteren heb ik geen netwerk meer. Al via messenger gestuurd naar orange. Maar geen antwoord.

En bellen kan ik natuurlijk niet zonder netwerk.

Gsm al een paar keer terug opgestart en ook sim al eens uitgehaald. Niets werkt...

Help aub? 

Sage

 • 

7.2K  messages

il y a 5 ans

@Marieke1 

Je hebt toch niet per vergissing bij de omwisseling / aanvraag van abo (automatisch) een nieuwe sim kaart aangevraagd?

Ik zou zeggen, bel eens met iemand anders zijn foon, of ga eens tot aan een shop. Daar zullen ze u zeker kunnen voorthelpen, al was het maar duidelijkheid over de stand van zaken.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Hallo

Merci voor je antwoord. ☺️

Intussen orange kunnen bereiken met iemand anders zijn gsm na 20 min...

Kunnen niets doen. Dossier wordt doorgestuurd naar een andere dienst. Kan nog 2 dagen duren voor ze het dossier behandelen zeggen ze.

Foutje bij orange... 🤔😕

Chef pisteur

 • 

114  messages

Als je de app of de klantenzone bekijkt, is er daar dan nog iets te zien (normaal of abnormaal) ?

Activatieprobleem op technisch vlak. Ik hoop voor jou dat het snel in orde komt.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Op de app alles ok en ook toen ik belde vonden ze het niet direct.

Ik hoop dat het vlug opgelost is... 

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Ik heb sinds gisteren hetzelfde voor na omschakeling naar een nieuw abonnement. Probleem ligt in een achterliggend systeem waar 1st lin support niet aankan. Probleem zou een 11tal werkdagen duren. Doorschakeling van mijn nummer naar een nieuw nummer is niet mogelijk, enkel maar wachten.

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 5 ans

Probeer eens via een anders gsm orange te contacteren misschien dat ze je dan helpen

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

il y a 4 ans

Misschien toch even naar de winkel van Orange gaan doen het gratis voor jou .En anders probeer nogmaals heb je wel goed ingesteld  bij instellingen uw WiFi verbinding .

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

il y a 4 ans

Via technische dienst kunnen ze je ook helpen maar dan moet je het geluid op zetten dat je hen kan horen helpen ze je stap voor stap veel succes verder 

Loading...