Apprenti pisteur
•
3 messages
Netwerk
Hallo
Gisteren mijn abonnement veranderd naar een ander tarief bij orange.
Sinds gisteren heb ik geen netwerk meer. Al via messenger gestuurd naar orange. Maar geen antwoord.
En bellen kan ik natuurlijk niet zonder netwerk.
Gsm al een paar keer terug opgestart en ook sim al eens uitgehaald. Niets werkt...
Help aub?
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 5 ans
@Marieke1
Je hebt toch niet per vergissing bij de omwisseling / aanvraag van abo (automatisch) een nieuwe sim kaart aangevraagd?
Ik zou zeggen, bel eens met iemand anders zijn foon, of ga eens tot aan een shop. Daar zullen ze u zeker kunnen voorthelpen, al was het maar duidelijkheid over de stand van zaken.
4
0
omer_hosaf
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
Probeer eens via een anders gsm orange te contacteren misschien dat ze je dan helpen
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 4 ans
Misschien toch even naar de winkel van Orange gaan doen het gratis voor jou .En anders probeer nogmaals heb je wel goed ingesteld bij instellingen uw WiFi verbinding .
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 4 ans
Via technische dienst kunnen ze je ook helpen maar dan moet je het geluid op zetten dat je hen kan horen helpen ze je stap voor stap veel succes verder
0
0