Pisteur confirmé
•
5 messages
Nieuw jaar, nieuw probleem..
Sedert de jaarwisseling komen de opnames niet meer in de lijst van opnames terecht.
in de tv-gids zie je wel het rode icoontje REC, maar de opname nadien terug vinden is dus niet mogelijk.
in de opnamelijst heb ik ook bovenaan eens gekeken, voor mocht er iets gaande zijnde puur op datum zonder jaartal, maar ook daar niets..
is er bij toeval nog iemand met hetzelfde probleem?
Buffeltje
Pisteur confirmé
•
6 messages
il y a 5 ans
Hallo, ik heb hier net hetzelfde probleem. Heb alles al wel 10 keer uitgetrokken. Bij mij staat er rechts onder in de gids ook geen datum en uur. Vandaar dat hij dat ook niet kan opnemen denk ik. Kan iand ons helpen?
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@kvndeMe @Buffeltje voor beiden eerst deze:
Vervolgens hier is alles nog oké.
Doe eens een reset van je decoder op deze manier?
Klik hier op de blauwe hier aub?
Moest het niet helpen vermoed ik dat ze in die regio aan het werk zijn.
Succes.
17
0
mw1985
Pisteur expérimenté
•
14 messages
il y a 5 ans
Hier ook hetzelfde probleem.
Ben klant sinds gisteren en kan niets opnemen.
Een goed begin is het halve werk?
0
0
mw1985
Pisteur expérimenté
•
14 messages
il y a 5 ans
Goeiemorgen,
Ik heb gisterenavond naar Orange gebeld omtrent het probleem met de opnames.
Ze weten dat dit een probleem is momenteel en ze zijn er mee bezig.
Er wordt geen technieker gestuurd.
0
0
mw1985
Pisteur expérimenté
•
14 messages
il y a 5 ans
Dan zal ik nog maar eens bellen naar de klantendienst.
Met de vraag of ze toch maar een technieker sturen.
Mijn decoder is verbonden met ehternetkabel en mijn netwerk
werkt ook niet.
1
0
sg1987
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
Ook ik ben een ontevreden klant. Sinds gisteren klant maar de digicorder werkt dus niet.
Ze installeren dus momenteel digicorders die gewoon niet werken.
De technieker zei me: "Morgen kan je een update doen van uw digicorder en dan werken de opnames"
Achteraf (nu dus) had ik pas door dat hij zelf zat te "sukkelen" omdat hij geen verbinding kreeg met de servers en dus bovenstaande maar zei omdat hij er waarschijnlijk niets aan kan doen.
Ik hoop in ieder geval dat Orange de situatie snel rechtzet, anders betaal ik graag terug enkele euro's meer voor iets dat wel werkt.
1
0
mw1985
Pisteur expérimenté
•
14 messages
il y a 4 ans
Probleem opgelost!
De technieker is langsgeweest en heeft met een USB-stick het probleem verholpen.
Dus direct naar technieker vragen ipv. te wachten tot ze het probleem hebben opgelost.
0