Profil de kvndeMe

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

lundi 4 janvier 2021 20:08

Nieuw jaar, nieuw probleem..

Sedert de jaarwisseling komen de opnames niet meer in de lijst van opnames terecht.

in de tv-gids zie je wel het rode icoontje REC, maar de opname nadien terug vinden is dus niet mogelijk.

in de opnamelijst heb ik ook bovenaan eens gekeken, voor mocht er iets gaande zijnde puur op datum zonder jaartal, maar ook daar niets..

is er bij toeval nog iemand met hetzelfde probleem?

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

il y a 5 ans

Hallo, ik heb hier net hetzelfde probleem. Heb alles al wel 10 keer uitgetrokken. Bij mij staat er rechts onder in de gids ook geen datum en uur. Vandaar dat hij dat ook niet kan opnemen denk ik. Kan iand ons helpen?

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@kvndeMe  @Buffeltje  voor beiden eerst deze:

TagKerst.jpg

Vervolgens hier is alles nog oké.

Doe eens een reset van je decoder op deze manier?

Klik hier op de blauwe hier aub?

Moest het niet helpen vermoed ik dat ze in die regio aan het werk zijn.

Succes.

 

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

il y a 5 ans

Hier ook hetzelfde probleem.
Ben klant sinds gisteren en kan niets opnemen.

Een goed begin is het halve werk?

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

il y a 5 ans

Goeiemorgen,

Ik heb gisterenavond naar Orange gebeld omtrent het probleem met de opnames.

Ze weten dat dit een probleem is momenteel en ze zijn er mee bezig.
Er wordt geen technieker gestuurd.

 

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

il y a 5 ans

Dan zal ik nog maar eens bellen naar de klantendienst.

Met de vraag of ze toch maar een technieker sturen.

Mijn decoder is verbonden met ehternetkabel en mijn netwerk
werkt ook niet.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@mw1985  ik zou dat doen ook of via 

Messenger van FB.

Dat kan je hier:

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 5 ans

Ook ik ben een ontevreden klant. Sinds gisteren klant maar de digicorder werkt dus niet.

Ze installeren dus momenteel digicorders die gewoon niet werken.
De technieker zei me: "Morgen kan je een update doen van uw digicorder en dan werken de opnames"
Achteraf (nu dus) had ik pas door dat hij zelf zat te "sukkelen" omdat hij geen verbinding kreeg met de servers en dus bovenstaande maar zei omdat hij er waarschijnlijk niets aan kan doen.
Ik hoop in ieder geval dat Orange de situatie snel rechtzet, anders betaal ik graag terug enkele euro's meer voor iets dat wel werkt.

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

@sg1987 

Mijn zoon was aanwezig bij de installatie en heeft gezien dat de technieker alle foutmeldingen heeft genegeerd. 

Na dit uitgelegd te hebben aan de telefoon, krijg ik dus donderdag een technieker over de vloer.

Die zou door middel van een USB stick het probleem kunnen verhelpen. Iets met de software.

Dus bellen naar klantendienst en vragen voor technieker te sturen is de boodschap.

En hopen dat het nu verholpen is.

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

il y a 4 ans

Probleem opgelost!

De technieker is langsgeweest en heeft met een USB-stick het probleem verholpen.

Dus direct naar technieker vragen ipv. te wachten tot ze het probleem hebben opgelost.

Loading...