Profil de Lycke

Apprenti pisteur

• 

2  messages

mercredi 16 mars 2022 00:27

Nieuwe box

Heb reeds nieuwe orange box in gebruik!

deze heeft wel problemen dat de vaste ondertiteling niet synchroon loopt met de spraak!

volgens installeur een gekend probleem

wanneer wordt dit opgelost

Solution acceptée

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 3 ans

@Lycke 

Wij gaan je hier niet echt van een antwoord kunnen voorzien wanneer zoiets is opgelost. Of wel ligt dit aan de zender zelf dat het een probleem is of wel aan de box maar dat kan niet gezegd worden door ons. 

Je geeft het zelf aan een gekend probleem dus ze zullen op de hoogte zijn dus dan denk ik ook dat je het beste contact zoekt via de klantendienst. Daar vragen of ze je op de hoogte kunnen houden wanneer dit opgelost is. 

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

Dat was al zo sedert die eerste box, en moet dus doodgewoon via een software update gebeuren denk ik. Ik weet niet juist hoeveel maal men dit hier doet per jaar. Ik heb ook al vaker bij Belgacom/Proximus en Telenet doorgebracht dan hier. Hier is het vandaag mijn 2 de maal, maar inderdaad het is vervelend, en er zou dan toch eens werk van moeten gemaakt worden om die ondertiteling syncroom te laten lopen, anders krijgen ze hier de naam nog zoals bij Proximus. Want als je Proximus vergelijkt met Telenet, dan zie je maar eerst het verschil. Die staan precies 15 jaar achter. Die werken niet voor uit, maar achter uit.

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

Het eigenaardige is dus wel dat iedereen het niet heeft, en die fout weet ik nog was er vroeger ook bij Belgacom. Deze is dus een gewone bug zoals ze daar noemen of bij Proximus, dus via komende software updates zal dit moeten worden opgelost. Dus als men er van op de hoogte is, zal men dit wel weten hoe men dat moet oplossen. Ik denk dat je dat ook kan oplossen met zo een metertje op je box te zetten. Maar dat moet Orange doen, en ik weet niet of dit via een update kan, dan kan je bv. regelen van 0-10 tot die mond met het geluid overeen komt.

Pisteur expérimenté

• 

21  messages

il y a 3 ans

Dus wat ge wilt zeggen dat ge gewoon ongeduldig zijt.... nieuwe hardware heeft altijd wat kinderziektes denk dat er wel ergere dingen zijn dan ondertitels die niet synchroon lopen

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

il y a 3 ans

Ik heb hem nu ook ontvangen, er is me wel iets opgevallen, en dat is dat die afstandsbediening anders is. Of kan mij iemand met zekerheid zeggen dat dit niet zo is, want dan zou men mij een andere moeten geven. Want vroeger kon ik direct via een tyoets op de afstandsbediening naar de zender-gids, en nu staat er nog zelfs geen knop op. In het meegeleverde boekje zie je dan wel die afstandsbediening staan, maar deze lijkt dan wel niet op die van mij. Dus is mijn vraag aan iemand van jullie, is de afstandsbediening van de box 2 anders dan die van box1. En heefdt men gewoon geen nieuw boekje gemaakt voor box 2 omdat enlel die afstandsbediening anders was?

Loading...