Pisteur confirmé
•
6 messages
Nieuwe decoder probleem
Hallo, ik heb gisteren een nieuwe decoder van orange gekregen. Het is het nieuwe model.
Bij het installeren deed hij een update in 2 stappen. Sinds dan blijft het steeds opnieuw opstarten.
Is het mogelijk een factory reset te doen ?
groetjes
negenduust
Pisteur expérimenté
•
17 messages
il y a 3 ans
Goedemogend Juppie,
deze link heb ik gevonden op deze forum, bij deze hoop ik dat dit jouw probleem kan verhelpen.
https://community.orange.be/t5/Tv/TribeTip-Hoe-reset-uitvoeren-op-decoder/m-p/16969
2
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@juppie goedemorgen,
probeer deze eens te doen, goed lezen en juist uitvoeren hé.
Klik op de blauwe deze.
Succes.
4
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 3 ans
@juppie
Trek de stekker eens uit van die nieuwe box en dan trek je de stekker eens uit van de modem.
Wacht een kleine minuut en dan steek je de stekker van de modem in laat die terug opstarten. Daarna de stekker van de nieuwe box terug erin en kijk wat deze doet tijdens de opstart.
Kan zijn dat de update niet correct is doorgekomen dat daar iets in blijven hangen is.
0
0
juppie
Pisteur confirmé
•
6 messages
il y a 3 ans
De situatie tot hier toe, morgen komt een technieker langs.
Wel dikke pluim voor de ondersteuning van orange. Niks op aan te merken.
Jongens waren echt wel in de weer.
Laat morgen nog iets weten hoe het afgelopen is:)
4