Profil de juppie

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

mardi 29 mars 2022 04:14

Nieuwe decoder probleem

Hallo, ik heb gisteren een nieuwe decoder van orange gekregen. Het is het nieuwe model. 

Bij het installeren deed hij een update in 2 stappen. Sinds dan blijft het steeds opnieuw opstarten.

Is het mogelijk een factory reset te doen ?

groetjes

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

il y a 3 ans

Goedemogend Juppie,

deze link heb ik gevonden op deze forum, bij  deze hoop ik dat dit jouw probleem kan verhelpen.

https://community.orange.be/t5/Tv/TribeTip-Hoe-reset-uitvoeren-op-decoder/m-p/16969

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

thx, maar het is zo nen nieuwen decoder. zo een android box.

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

Het is graag gedaan  @juppie 

Ik denk zelf dat er niet echt veel verschil zal opzitten of het nu een oud of nieuw model is van Decoder.

 

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@juppie  goedemorgen,

probeer deze eens te doen, goed lezen en juist uitvoeren hé.

Klik op de blauwe deze.

Succes.

 

Josette_0-1648392713172.png

 

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

thx, maar helaas. hij doet niks. Juist constant herstarten.

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

Dan vrees ik dat je eens  gaat moeten bellen om de klantendienst, en er zal een technieker moeten langskomen om die dan te  vervangen.

Sage

 • 

11K  messages

@BrahimM 

Is dit wel de juiste oplossing ? 

TS heeft nog niet aangegeven of dit wel of niet heeft geholpen onze tips die we hebben gegeven.

Employé Orange

 • 

15  messages

Hoi @patrick2 

Het laatste bericht dat @juppie stuurde geeft aan dat een reset niet helpt.

Dan is het inderdaad aangewezen om de klantendienst te bellen. Een technieker zal dan ook moeten langsgaan om de decoder te switchen.

Sage

 • 

11K  messages

il y a 3 ans

@juppie 

Trek de stekker eens uit van die nieuwe box en dan trek je de stekker eens uit van de modem. 

Wacht een kleine minuut en dan steek je de stekker van de modem in laat die terug opstarten. Daarna de stekker van de nieuwe box terug erin en kijk wat deze doet tijdens de opstart. 

Kan zijn dat de update niet correct is doorgekomen dat daar iets in blijven hangen is. 

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

il y a 3 ans

De situatie tot hier toe, morgen komt een technieker langs.

Wel dikke pluim voor de ondersteuning van orange. Niks op aan te merken.

Jongens waren echt wel in de weer.

 

Laat morgen nog iets weten hoe het afgelopen is:)

Loading...