Profil de FrankyD

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Nieuwe SIM kaart

Hallo,

 

heb een nieuwe SIM kaart aangeschaft voor mijn moeder, daar ze een nieuwe telefoon heeft gekregen...

Zij gebruikt echter de prepaid kaart en nu vraag ik mij af als ik de nieuwe SIM kaart activeer of het resterende belbedrag gaat worden overgezet naar de nieuwe SIM kaart ?

Groeten,

Franky

Super User

 • 

8.1K  messages

@FrankyD  goedemorgen,

ik vermoed van niet maar voor de zekerheid bel even naar een shop of neem via

FB -Messenger contact op.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tagnieuw.jpg

Super User

 • 

7.7K  messages

@FrankyD Ik denk van wel - want een beltegoed gaat mee met een telefoonnummer, niet met een kaart

zie Mijn simkaart werkt niet meer ? | Orange België

en ook

Wat moet ik doen nu mijn simkaart verloren of gestolen is? | Orange België

Guerisseur expérimenté

 • 

607  messages

Dag Franky,

Als je een nieuwe sim hebt aangevraagd voor het bestaande prepaid nummer, dan zal het belbedrag worden overgezet naar de nieuwe sim. Belbedrag is namelijk gelinkt aan het telefoonnummer, niet aan een simkaart.

Als je een nieuwe simkaart hebt gekocht/genomen met een nieuw nummer dan zal het belbedrag niet worden overgezet want: een ander nummer = een ander belbedrag.

Uit je bericht is het moeilijk om na te gaan welke van de 2 je hebt gedaan voor je mama.


Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Bedankt.

Is ondertussen gelukt en belkrediet is meegegaan naar nieuw toestel.

 

Overzetting kon wel niet via de klantenzone, maar moest via de helpdesk

 

Franky

Employé Orange

 • 

305  messages

Beste @FrankyD ,

Bij een simswap gaat het beltegoed + resterende sms'en en data mee.

Enkel de pincode/pukcode zal anders zijn maar deze kan je terug zetten op de oude indien u dit wenst.

Groeten,
Shop Medewerker (Verlof)
Tom

Super User

 • 

8.1K  messages

@TomB bedankt voor je antwoord,

weer iets bijgeleerd.

Fijn verlof.

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Bedankt.

Is ondertussen gelukt en belkrediet is meegegaan naar nieuw toestel.

Overzetting kon wel niet via de klantenzone, maar moest via de helpdesk

Franky

Loading...