Profil de Brusselman

Apprenti pisteur

• 

7  messages

mardi 16 novembre 2021 13:04

Nieuwe smartphone voor abonnement

Hallo,

Ik ben al 10+ jaar klant bij orange maar wil graag een nieuwe smartphone "kopen" kan ik een korting (of nieuwe smartphone)krijgen als ik al zolang klant ben?

Mvg Niels

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Brusselman Het is voor alle klanten dezelfde korting

Maak hier je keuze Smartphones en gsm's | Orange België

Korting is er alleen als je een abonnement neemt of al een hebt

Apprenti pisteur

• 

7  messages

Bedankt voor je snelle reactie 

Ik kan via mijn gsm nummer zien welke korting ik krijg maar zie dat ik voor de meeste smartphones wel naar een hoger abonnement moet gaan  😞

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Ik weet niet welk abo je nu hebt, maar je kan steeds kiezen hé. Hoe hoger het abo is dat je kiest, hoe groter de korting.

Bovendien heb je twee soorten korting: bij de iets minder dure foons (ik zeg dus niet goedkope ...) dien je twee jaar smart data (in verschillende smaken verkrijgbaar) bij te nemen. Het duurdere segment heeft enkel een korting, rechtstreeks gelinkt aan het abo.

Even goed rekenen alvorens te beslissen is de boodschap.

Apprenti pisteur

• 

7  messages

Hallo 

Ik beschik over het go plus abonnement (€20 per maand)

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Brusselman  schreef:

Hallo 

Ik beschik over het go plus abonnement (€20 per maand)

Dan is het kwestie van welke foon je wil aanschaffen. Goed rekenen. Ik ga een voorbeeld geven:

Je wil de Galaxy S21+. Die kost zonder abo afgerond € 1000. Met abo Go Plus, dat je reeds hebt kost die foon nog € 900. Doe je een upgrade naar bvb Go Unlimited dan kost die foon u nog € 800. Een verschil van € 100. maar aan abo wel een meerkost van € 240 per jaar.

Dan doe je na vijf maand reeds voordeel met uw huidig abo te behouden. Vooropgesteld dat dit abo u voldoende te bieden heeft.

Ga je voor een toestel uit de lagere categorie dan komt die SmartData in het spel. Ook telkens weer de berekening op twee jaar maken en dan uw conclusie trekken.

Veel rekenplezier😉

Apprenti pisteur

• 

7  messages

Mijn max budget is 250 ,ik wil gewoon enen die goede camera veel geheugen heeft en niet vastloopt zoals mijn Xiaomi redmi 6 pro 😕

Loading...