Profiel van Qtribber

Apprenti pisteur

• 

1 Bericht

Onbeperkte mobiele data?

Wanneer heb je onbeperkt mobiele data in belgië? Vanaf welk abonnement heb je dit of is dit ergens inbegrepen?

Super User

• 

7.2K Berichten

Wanneer je de info op de webpagina van Orange goed leest zal je zien dat de verschillende mobiele abo's een bepaald inbegrepen nationaal volume hebben en dat je nationaal onbeperkt kan blijven data gebruiken, weliswaar aan een verlaagde snelheid.

Onbeperkt bellen en sms'en
Data continu gegarandeerd

Je kan dat hier even nakijken ...

Guerisseur expérimenté

• 

607 Berichten

Hey @Qtribber ,

In België is er geen enkele provider die een ECHT onbeperkt mobiel abonnement aanbiedt. Echter zijn er meerdere die hun abonnement "unlimited" of het onbeperkt nemen. Om dit te mogen moeten ze minstens 300Gb mobiele data aanbieden en eens deze data op is, dan moet de klant verderr gebruik kunnen maken van het abonnement, echter mag dit aan een verlaagde snelheid maar zonder meerprijs. (zoals @Cdt24801 al heeft vermeld).

Orange mobile large is zo'n abonnement, de One (up) van Telenet is zo'n abonnement en de mobile "unlimited" van Proximus is ook zo'n abonnement.

Wat belminuten en sms'en betreft; hier zit ook een limiet op maar om dit te bereiken moet je al zeer hard je best doen 😅.

Pisteur vétéran

• 

50 Berichten

ik heb het oude abonnement nog onbeperkt 300gb erna gewoon aan vertraagde snelheid.

Weet niet zeker of dit bij de nieuwe abonnementen nu het geval is ga ervan uit van wel.

2 Bijlagen

Super User

• 

7.2K Berichten

@Qtribber 

Om het nog eens te benadrukken: ALLE huidige Mobile Serenity Plus abonnementen (van goedkoopste tot duurste) bieden onbeperkt dataverkeer in België aan. Eens het inbegrepen volume opgebruikt is doe je gewoon verder, maar dan wel aan verlaagde snelheid.

Zo simpel is het ...

Pisteur expérimenté

• 

16 Berichten

Wel, aan die verlaagde snelheid is het langzamer dan een aardappelcomputer 😆

Super User

• 

7.2K Berichten

@evnzs  schreef:

Wel, aan die verlaagde snelheid is het langzamer dan een aardappelcomputer 😆

Dat zou kunnen, ik heb het nog nooit zelf ervaren. Ik heb iedere maand heel veel data over. Met het goedkoopste abo. Ieder heeft zijn prioriteiten hé. 😉

Loading...