Apprenti pisteur
•
3 messages
Ondertiteling op Orange TV niet volledig
Beste,
Zijn er nog gebruikers die de automatische teletekst hebben opstaan van Orange en waarvan met tijden stukken van de tekst ontbreekt?
Als wij met meerdere zijn kan het misschien eens bekeken worden.
Momenteel heb ik het reeds gemeld, maar is er twijfel of het al dan niet om een alleenstaand geval is.
Alvast bedankt

Anonymous User
4.4K messages
https://www.orange.be/nl/hulp/internet-en-televisie/interactieve-televisie
"De tv-decoder ondersteunt geen teletekst."
0
0
CedricV
Employé Orange
•
15 messages
Heb je dit probleem op alle zenders en programma's?
Het is wel handig om te weten dat de ondertitelingen worden bezorgd aan de operators, het is niet zo dat de operator zelf elk programma gaat vertalen.
2
0
Funki
Pisteur confirmé
•
9 messages
VRT, VTM enverschillende Nederlandse zenders zijn gestopt met Teletekst in 2014.
Op sommige zenders wordt ondertiteling (via Teletekst) ondersteund, zoals bv VRT bij bepaalde programma's en Nat Geo Wild.
Je kan die ondertiteling oproepen door tijdens het kijken op je afstandsbediening de knop OPT in te drukken en in het menu dat te voorschijn komt bij 'Ondertitelingstaal' van UIT naar NEDERLANDS te switchen.
Je kan via je instellingen kiezen om dit permanent in te schakelen, maar kan eerder vervelend zijn dat alles steeds ondertiteld wordt.
0
KaDee
Pisteur confirmé
•
7 messages
Beste,
Ik heb nu zes maanden Orange TV. Vanaf dag één heb ik datzelfde probleem ondervonden, op meerdere zenders, vooral wanneer er een dialoog wordt gevoerd, zoals in Thuis.
Ik heb hiervoor al verschillende mensen van Orange aan de lijn gehad, zowel van de gewone klantendienst en daarna verschillende mensen van de technische ondersteuning. Ze hebben telkens vanalles geprobeerd, maar uiteindelijk zeiden ze dat het aan mijn tv zou kunnen liggen... Niet dus, want met een andere nieuwe tv, blijft het probleem hetzelfde!
Telkens moest ik kijken of het nu verbeterd was, na een controle of een ingreep van hun, waarop ik dan een code kreeg die 5 weken geldig was. Ik heb zo meerdere keren contact opgenomen met telkens hetzelfde probleem. Na meerdere pogingen heb ik het toen opgegeven...
Het probleem is nog steeds niet verholpen.
Ze hebben toen ook gezegd dat de ondertitels niet door Orange worden geproduceerd, maar door een andere firma. Ze zeiden dat ze met die partner contact hebben opgenomen om het probleem te bekijken. Zonder resultaat. Ik hoop nog steeds op verbetering!
KaDee
4
0