Pisteur expérimenté
•
19 messages
Online nieuwe simkaart gekocht, geen netwerk.
Ik heb dus een gloednieuwe simkaart, maar ik kan het niet gebruiken. Je zou denken dat ik direct een vervanging zou krijgen..
Ik ben sinds 01/06 bezig met dit probleem. Ze gingen eerst onderzoeken wat het probleem was en zo nodig een nieuwe sim sturen.
Ofwel 'Ze zijn bezig met uw dossier'.. of 'welke simkaart, waar heeft u die gekocht?' Hupla eens totaal opnieuw vertellen. En 'ze zijn weer bezig met het dossier..' we zijn ruim een maand verder en ik heb niet het gevoel dat ik een vervanging ga krijgen.
Dit zou toch niet kunnen...
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@Tiptronic een goedemorgen, géén leuk verhaal.
Maar misschien kan je hier eens alles goed gaan lezen lees bij welk toestel je hebt android of i-phone,
en uitproberen wie weet helpt het je.
Wij zijn géén klantendienst maar proberen leden te helpen waar kan.
Moest het niet lukken kom dan even terug.
Succes.
2
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Tiptronic heel vervelend wat er gebeurd allemaal. Zoals reeds aangegeven is het voor ons niet simpel iets te doen aangezien wij ook klant zijn en geen medewerkers.
Je kan altijd je toestel eens herstarten om te zien of je netwerk krijgt. Maar anders denk ik dat je moet wachten tot je dossier behandeld is. Je kan wel vragen natuurlijk dat ze deze simkaart deactiveren en dat je naar een shop gaat voor een sim swap. Maar je moet dat echt vragen want daar kan ik niks op zeggen. Waarom ben je niet meteen van de eerste keer naar een shop gegaan ? Het staat vrij om je simkaart te testen in een ander toestel en indien niet werkt kan je een nieuwe simkaart halen.
5
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh @Tiptronic,
Heb je je simkaart ook correct geactiveerd via https://www.orange.be/nl/simactivation ? De Orange diensten hebben 5 werkdagen om je dossier te behandelen. Maar je mag sowieso een reminder sturen om een status te hebben over je dossier.
Totem's groetjes,
Totem
7
0