Profil de Tiptronic

Pisteur expérimenté

 • 

19  messages

vendredi 3 juillet 2020 23:39

Online nieuwe simkaart gekocht, geen netwerk.

Ik heb dus een gloednieuwe simkaart, maar ik kan het niet gebruiken. Je zou denken dat ik direct een vervanging zou krijgen..

 

Ik ben sinds 01/06 bezig met dit probleem. Ze gingen eerst onderzoeken wat het probleem was en zo nodig een nieuwe sim sturen. 

Ofwel 'Ze zijn bezig met uw dossier'.. of 'welke simkaart, waar heeft u die gekocht?' Hupla eens totaal opnieuw vertellen. En 'ze zijn weer bezig met het dossier..' we zijn ruim een maand verder en ik heb niet het gevoel dat ik een vervanging ga krijgen. 

Dit zou toch niet kunnen...

1 pièce jointe

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@Tiptronic  een goedemorgen, géén leuk verhaal.

Maar misschien kan je hier eens alles goed gaan lezen lees bij welk toestel je hebt android of i-phone, 

en uitproberen wie weet helpt het je.

Wij zijn géén klantendienst maar proberen leden te helpen waar kan.

Moest het niet lukken kom dan even terug.

Succes.

 

Pisteur expérimenté

 • 

19  messages

Zie bijlage voor foutmelding.

1 pièce jointe

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Tiptronic  steek die simkaart eens in een ander toestel

en kijk eens wat er dan gebeurd?

Heb je naar je instellingen gekeken van je telefoon voor wifi?

 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Tiptronic  heel vervelend wat er gebeurd allemaal. Zoals reeds aangegeven is het voor ons niet simpel iets te doen aangezien wij ook klant zijn en geen medewerkers. 

Je kan altijd je toestel eens herstarten om te zien of je netwerk krijgt. Maar anders denk ik dat je moet wachten tot je dossier behandeld is. Je kan wel vragen natuurlijk dat ze deze simkaart deactiveren en dat je naar een shop gaat voor een sim swap. Maar je moet dat echt vragen want daar kan ik niks op zeggen. Waarom ben je niet meteen van de eerste keer naar een shop gegaan ? Het staat vrij om je simkaart te testen in een ander toestel en indien niet werkt kan je een nieuwe simkaart halen. 

Pisteur expérimenté

 • 

19  messages

Hey mensen, vergeten melden natuurlijk. Ik heb deze in 4 tal functionerende toestellen getest. Nergens een teken van leven. Het is precies alsof het is afgesloten door base. Of gewoon nooit geactiveerd..

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Tiptronic  wat heeft Base er mee te maken ? Spreek jij hier over een nummeroverdracht van Base naar Orange en heb je dan je nummer opgezegd ? 

Pisteur expérimenté

 • 

19  messages

Orange* natuurlijk 🙂

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Tiptronic  ah oke dacht al 🙂 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

Base was vroeger Orange hé hier in BE hé

Nadien is Mobistar veranderd in ... Orange ...

Allemaal om het lekker doorzichtig en eenvoudig te houden ...😋

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 5 ans


@Tiptronic  schreef:

Ik heb dus een gloednieuwe simkaart, maar ik kan het niet gebruiken. Je zou denken dat ik direct een vervanging zou krijgen..

 

Ik ben sinds 01/06 bezig met dit probleem. Ze gingen eerst onderzoeken wat het probleem was en zo nodig een nieuwe sim sturen. 

Ofwel 'Ze zijn bezig met uw dossier'.. of 'welke simkaart, waar heeft u die gekocht?' Hupla eens totaal opnieuw vertellen. En 'ze zijn weer bezig met het dossier..' we zijn ruim een maand verder en ik heb niet het gevoel dat ik een vervanging ga krijgen. 

Dit zou toch niet kunnen...


Ugh @Tiptronic,

Heb je je simkaart ook correct geactiveerd via https://www.orange.be/nl/simactivation ? De Orange diensten hebben 5 werkdagen om je dossier te behandelen. Maar je mag sowieso een reminder sturen om een status te hebben over je dossier.

Totem's groetjes,

Totem

Loading...