Profil de Rosario

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

jeudi 6 août 2020 13:54

ontevreden nieuw klant

Hallo ,

1ste klacht: Ik had op 24/07/2020 bij Orange Love Trio besteld en op 26/07/2020 krijg ik van Orange een mail  dat mijn installatie van internet en TV niet konden uitvoeren omdat de kabel was nog niet geactiveerd bij Telenet, met gevolgd dat ik nu met 2 operatoren zit door Orange zijn fout . Ze hebben mij verkeerde informaties gegeven voor toch een contract te tekenen .Ik vind dat service van Orange veel wensen overlaat en zeer incompetent .

2de klacht :Ik ben sinds 24/07/2020 nieuw klant bij Orange en ze hadden mij beloofd per telefoon dat de éérste 3 maanden kreeg ik een korting van 50% op mij twee abonnementen Go Intens. Nu heb ik gisteren mijn éérste factuur gekregen en mijn korting van 50% staat niet op . Ik heb gebeld naar Orange klantendienst en nu beloven me nog een keer dat vanaf volgende maand zal ik mijn korting krijgen . Ik vind dat oneerlijk want mijn korting moest starten vanaf mijn éérste factuur , afspraken zijn afspraken .

Graag zou ik willen dat Orange een compensatie mij geven voor het veroorzaken  deze ongemakken .

Rosario Garofalo

 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@Rosario  goedenavond en welkom.

Het is snel gezegd door Orange zijn fout, neen door de mensen die zich

niet goed informeren! 

Telenet zorgt nog altijd voor de kabel en neemt daar echt zijn tijd voor! 

Het gaat tegenwoordig altijd maar over korting, gratis enz.

Voor niets gaat de zon op.

Rosario Garofalo heb aub een beetje geduld Aken en Köln zijn ook niet op een dag

gebouwd. 

Geef de mensen en de registratie tijd om alles te verwerken

en kom dan terug om te zeggen dat alles oké is.

 

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

Beste Josette ,

 

Op donderdag 23/07/2020 de persoon in de shop had mij slecht informaties gegeven .

Hij heeft mij niet gezegd dat Orange niet  konden internet en TV installeren maar ondertussen zat ik al vast met de 2 abonnementen Go intens want ik had direct de 2 simkaart gekregen en geactiveerd .

Orange had gewoon verzwijgen daarmee zat ik al vast met de 2 gsm abonnementen .

Twee dagen nadien stuur ze me een mail dat de kabel niet konden activeren .

Ik bel naar de klantendienst en daar kreeg ik antwoord dat ik moest eerst voor een paar maanden bij Telenet gaan en dan terug keren bij Orange . Dat is de praktijd van Orange .

Ze beloven me wel aan de telefoon dat ik de eerste drie maanden 50% korting kreeg op de 2 gsm abonnementen maar op mijn 1ste factuur stond mijn korting niet op .

Deze mensen van Orange werken nog traag bij en zijn incompetent .

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Rosario  bedankt voor je uitleg.

Dan zou ik wel dat doorgeven via Messenger dat die winkelbediende

je voorgelogen heeft.

Wie weet kunnen hun dan wel iets voor jou betekenen.

Dat kan je hier:  klik op de blauwe hier aub?

Daar kan je dan een Messenger berichtje doen.

Kan een paar daagjes duren eer je antwoord hebt.

Succes.

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

Beste Josette ,

 

Ik heb al in Messenger via de chat geprobeerd en twee dagen later wordt iemand wakker met dat ze excuseren voor de late antwoord omdat de laatste tijd druk geweest was . 

Zoals ik zei bij Orange werken ze veel te traag en als te druk is dan moeten ze personeel aanwerven .

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Rosario  awel dat vinden wij ook maar ook wij kunnen daar niets aan veranderen.

Pisteur confirmé

 • 

16  messages

Josette,

 

Er zijn altijd mensen die niet goed kunnen mee omgaan met online te bestellen ,denk aan de oudere mensen, en dan zijn deze mensen benadeeld . Het is gewoon onrechtvaardig .

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 5 ans

De korting geldt als je on line bestelt, niet als je je contract afsluit in een shop @Rosario 

Loading...