Pisteur confirmé
•
16 messages
ontevreden nieuw klant
Hallo ,
1ste klacht: Ik had op 24/07/2020 bij Orange Love Trio besteld en op 26/07/2020 krijg ik van Orange een mail dat mijn installatie van internet en TV niet konden uitvoeren omdat de kabel was nog niet geactiveerd bij Telenet, met gevolgd dat ik nu met 2 operatoren zit door Orange zijn fout . Ze hebben mij verkeerde informaties gegeven voor toch een contract te tekenen .Ik vind dat service van Orange veel wensen overlaat en zeer incompetent .
2de klacht :Ik ben sinds 24/07/2020 nieuw klant bij Orange en ze hadden mij beloofd per telefoon dat de éérste 3 maanden kreeg ik een korting van 50% op mij twee abonnementen Go Intens. Nu heb ik gisteren mijn éérste factuur gekregen en mijn korting van 50% staat niet op . Ik heb gebeld naar Orange klantendienst en nu beloven me nog een keer dat vanaf volgende maand zal ik mijn korting krijgen . Ik vind dat oneerlijk want mijn korting moest starten vanaf mijn éérste factuur , afspraken zijn afspraken .
Graag zou ik willen dat Orange een compensatie mij geven voor het veroorzaken deze ongemakken .
Rosario Garofalo
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@Rosario goedenavond en welkom.
Het is snel gezegd door Orange zijn fout, neen door de mensen die zich
niet goed informeren!
Telenet zorgt nog altijd voor de kabel en neemt daar echt zijn tijd voor!
Het gaat tegenwoordig altijd maar over korting, gratis enz.
Voor niets gaat de zon op.
Rosario Garofalo heb aub een beetje geduld Aken en Köln zijn ook niet op een dag
gebouwd.
Geef de mensen en de registratie tijd om alles te verwerken
en kom dan terug om te zeggen dat alles oké is.
9
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 5 ans
De korting geldt als je on line bestelt, niet als je je contract afsluit in een shop @Rosario
5