Pisteur expérimenté
•
21 messages
Oplichting met Galaxy S20 toestellen door Orange?
Meer dan 2 weken geleden heb ik een S20 besteld op een bestaand abo en met overschakelen naar domiciliëring... Aanpassen van contract ging snel en de betaling ging ook snel van mijn rekening.
Daarna begonnen de problemen. Ik heb ondertussen al om de twee dagen gebeld maar het enige wat ze zeggen is dat er een dossier opgemaakt is en dat ze niet meer kunnen vertellen. Elke keer verzekeren ze me dat ze gaan terugbellen, maar dit gebeurt nooit... Ondertussen na meer dan 2 weken nog steeds geen GSM en geen oplossing door Orange. Schandalig!
Ik lees op internet dat in niet de enige ben die zo opgelicht wordt blijkbaar...
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 5 ans
Goedemorgen,
onder opgelicht versta ik wel iets anders.
Nu met al de maatregelingen ivm Corona
gaat het overal een beetje fout. Fijn is natuurlijk anders. Neem eens contact op via FB Messenger.
Kan ook iets duren maar werkt wel goed zelf ondervonden.
Klik hier maar!
Succes.
11
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh @Dinosaur,
Jammer genoeg kan Totem en het tribe-team niet veel voor je doen aangezien Tribe helemaal onafhankelijk is van de klantendienst. Aarzel zeker niet om regelmatig een berichtje te sturen naar het webcare-tribe om een update te hebben over je dossier.
Normaal gezien worden zulke dossier behandeld binnen 5 werkdagen (je weet al dat de Customer Service overbelast wordt het kan dus zijn dat het meer tijd neemt).
Wees gerust het komt sowieso in orde.
Totem's zonnegroeten,
Totem
3
Yasmine4
Pisteur confirmé
•
3 messages
il y a 5 ans
Bedankt om dit te laten weten want normaal gezien ging ik ook een gelaxy s 20 kopen. Maar nu dat ik dit hoor. Ben ik van plan om een andere gsm te kopen. Bedankt om mij waar te schuwen
3