Profil de Xvdbx

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

samedi 8 août 2020 04:51

Orange Tv app sluit steeds af.

Goede morgen,

Sinds gisteren start mijn tv app niet meer op. 

Ik krijg steeds de melding ´orange tv app stopt´.

Zijn er nog mensen met dit probleem? Heb de app al opnieuw geïnstalleerd, en op andere apparaten werkt deze ook niet meer.

Onlang heb ik wel optie voetbal genomen.

 

Mvg Xavier 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@Xvdbx  goedemorgen,

neen géén probleem.

Verwijder eerst de cache van die app via instellingen, app cache verwijderen.

Verwijder ook de cache in je google play store.

Verwijder beide apps en start alles volledig opnieuw even op.

Download beide apps opnieuw en dan zou het goed moeten zijn.

Succes.

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Juist geprobeerd. Maar helpt niet.

Juist de klantendienst gebeld en blijkbaar is het een gekend probleem.

Mss doordat ze de app aan het voorbereiden zijn voor het voetbal?

 

Mvg Xavier 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Vind ik ook terug op de FR kant en op facebook

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

il y a 5 ans

Ik heb net hetzelfde probleem. Hopelijk zijn ze inderdaad de update van het Belgische voetbal aan het uitrollen. Zou fijn zijn om ook via de app te kunnen kijken... 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Woutizle  ik denk dat het daar op wachten is maar zou ook een leuke verrassing zijn . 

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

il y a 5 ans

Ik heb hetzelfde probleem op m'n gsm & m'n tablet. Heb de app ook al eraf gehaald en terug geïnstalleerd maar niets helpt. Héél irritant! 

Chef pisteur

 • 

125  messages

Hier werkt hij gewoon weer.

Er was op de decoder wel een software update.

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

il y a 5 ans

Hier hetzelfde probleem sinds gisteren, ook al verschillende dingen geprobeerd maar niets helpt.

Via de chat wat info gevraagd en ze zeiden me dat het probleem zou opgelost zijn rond 16u en vroegen me om tv app. opnieuw te installeren, heb mijn toestel dan ook via menu in decoder ontkoppelt en opnieuw gekoppeld maar het bracht geen zoden aan de dijk. Zoals ik hier lees dat er iemand een software update had op decoder, deze heb ik ook niet gehad... 

Loading...