Profil de Jelco28

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

mardi 26 mai 2020 12:12

Orange tv app

Ik kan gekoppelde apparaten niet ontkoppelen weet iemand hoe dat kan 

er komt op ontkoppeling van dit apparaat is mislukt 

Sage

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Jelco28  Kan je eerst eens proberen de app te verwijderen van je toestel en dan opnieuw proberen te ontkoppelen 

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Hebben we al geprobeerd lukt niet 

Sage

 • 

7.5K  messages

Heb je het via je tv geprobeerd?

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Ik druk op de tv ontkoppelen en daar komt op ontkoppelen mislukt 

Sage

 • 

11K  messages

@Jelco28  zet je decoder eens uit met de schakelaar aan de achterzijde. Dan terug opstarten en opnieuw proberen 

Sage

 • 

7.5K  messages

Probeer eens op je tablet of GSM naar de app te gaan.

Kies daar voor meer beneden aan  de rechterkant de 3 puntjes.

Vervolgens op instellingen.

Dan kies je links voor account- en dan rechts zie je de nummer van je account

kies daar voor ontkoppelen. Sluit alles volledig af en start opnieuw op.

Succes.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

il y a 5 ans

Heb net hetzelfde probleem.

Gsm reset gedaan wou terug koppelen 

Decoder geeft info:

Gsm is al gekoppeld, om deze terug te koppelen moet u deze eerst ontkoppelen.

En dan krijg ik elke keer ontkoppelen is mislukt.

 

Sage

 • 

11K  messages

@Dakke  heb je de stappen overlopen van @Josette ?

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Aangezien mijn app niet meer ingelogd is kan ik deze niet doen.

Helpdesk aan de lijn gehad moest 5keer zeggen welke foutmelding ik kreeg dan heeft hij 10 min geprobeerd en was zijn antwoord ik laat een specialist terug bellen (niet dus)

Kan nog steeds mijn toestel niet ontkoppelen via de decoder.

Dus geen tv streamen op mijn terras via chromecast ultra.

Sage

 • 

11K  messages

@Dakke  dus je wil je TV app van de decoder ontkoppelen om enkel te streamen via de Chromecast ? Dan begrijp ik de beredenering niet dat je die ontkoppeld wil hebben. Want ook met de app gekoppeld kan je streamen. 

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Mijn app is niet gekoppeld.

Dus als ik mijn app wil koppelen zegt deze steeds:.  Om deze te koppelen moet u eerst het toestel ontkoppelen en dan terug koppelen maar het ontkoppelen lukt dus niet.

 

Had gsm reset gedaan daarom moet ik de app terug koppelen.

 

Mvg

Sage

 • 

11K  messages

@Dakke  beste wat ik je kan aanraden is via het webcare team te sturen ( Messenger of Twitter ). Daar zullen ze door geven aan de juiste diensten en je contacteren als het is opgelost. Heb daar persoonlijk goede ervaringen mee. 

Want weet ook niet technisch wat er mis loopt. 

Loading...