Profiel van Heidi5

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

Orange tv app

Ik ben net overgeschakeld van Telenet naar Orange.

De techniekers zijn vandaag langsgeweest om wifi te installeren. 

Als ik nu via de orange tv app wil streamen, krijg ik de melding dat ik wel goed aangemeld ben, maar geen actief tv abonnement heb.

Hoe los ik dit op? 

Guerisseur expérimenté

 • 

607 Berichten

Om te beginnen heb je de Orange TV Plus app nodig (de andere is de app van de oudere decoder). Sommige mensen installeren de verkeerde app maar ik veronderstel dat jij de correcte app hebt.

Het is ook zo, als je nog maar net bent aangesloten dat nog niet alles (achter de schermen) actief staat. Het kan soms 48u duren voor alles actief komt te staan. Dat kan een reden zijn waarom je de melding krijgt dat je geen actief TV abonnement hebt.
Ik zou persoonlijk even wachten (48u) en dan nog eens proberen. Mocht het nog niet lukken even de app verwijderen, terug installeren en terug koppelen.

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

Thanks, dan zal ik nog even wachten. Ik ben vanaf morgen een aantal dagen niet thuis,  en dan is het hopelijk in orde als ik terug thuis kom;-)

Super User

 • 

7.2K Berichten

Wish you luck 😉

Inderdaad hopelijk alles weer OK bij uw thuiskomst 😎

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

Nog steeds niet in orde.

Ik krijg nu de melding dat ik al ingelogd ben, maar krijg geen zenderlijst 

Screenshot_20230929_221516_Samsung Internet.jpg

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

@Pletse 

@Josette 

Kunnen jullie mij misschien verderhelpen?

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Heidi5  een goedemorgen,

hopelijk heeft @Pletse  gelijk en kan je bij terugkomst genieten van alles.

Zo niet dan moet je wel contact opnemen met het nr 5000 of

via FB-Messenger een berichtje doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Tag2023.jpg

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Heidi5  goedemorgen,

heb je opnieuw gedaan wat @Pletse je verteld heeft

op 25-09?

 

Loading...