Profil de vincentvdb

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Overgestapt maar volgens mij fout in bestelling

Allen,

gisteren de overstap gemaakt naar Orange love trio met koala en de nest hub bij besteld. 

Ik lees nu echter dat die gekoppeld is aan het koala abonnement met een verbinding van 12 maanden (ok tot daar) maar dat de prijs 25€ is, ze zien die nest hub als een smartphone.
Wil dat zeggen dat ik dus 25€ betaal ipv 20€ omdat het zogezegd een koala smartphone abonnement is? 

Indien dat het geval is annuleer ik mijn volledige bestelling want dat is puur bedrog. Telefonisch hebben ze mij bevestigd dat het gewoon 20€ is maar dit is nergens schriftelijk terug te vinden!

Groetjes,

Vincent

Solution acceptée

Super User

 • 

11.1K  messages

@vincentvdb  het is niet zo dat de Google nest hub als een smartphone wordt gezien. Wij hebben er ook eentje gehaald en deze wordt gewoon gekoppeld aan uw abonnement. U heeft een Koala abonnement van 20 euro per maand en GEEN 25 euro per maand. Dit staat wel zo de My Orange app maar op de factuur staat dit juist , echt waar want heb alles hetzelfde als u hier thuis. 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Bedankt @patrick2 dan ga ik er van uit dat het bij mij ook wel in orde is en gewoon een ongelukkig IT probleempje ofzo omdat ze die nest hub moeten koppelen aan een abo en die dan automatisch denkt dat het abo met smartphone is... We zien het wel op de eerste factuur 🙂 

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Hey Patrick, hoeveel betaal je dan voor love trio met een koala abonnement? Mvg 

Super User

 • 

11.1K  messages

@Alper9000  als je een love trio neemt zonder toestel betaal je 69 euro. Anders met een toestel 84 euro per maand. 

Super User

 • 

7.6K  messages

De koala bij een love Trio is 20 EUR. 

Betreffende het annuleren

(1) Denk dat de verbintenis voor de TV/Internet 6 maand is

(2) Zou de taal wat milderen en het woord 'bedrog' niet in de mond nemen

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Ik zou even contact nemen met de klantendienst, ze gaan je vriendelijk te woord staan en voor de gepaste oplossing zorgen.

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Heb ik gedaan maar ze willen niets op mail zetten dus wachten op mijn eerste factuur en dan is de wettelijke termijn van 14 dagen verstreken... 

Super User

 • 

11.1K  messages

@vincentvdb  lees mijn post maar het komt in orde. 

Guerisseur expérimenté

 • 

708  messages

De herroepingstermijn geldt 14 kalenderdagen vanaf de dag na contractsluiting (bij een dienstencontract) of van de levering van het goed (bij de verkoop van goederen).

Meer info vind u op deze link:

https://www.orange.be/nl/hulp/toestellen/online-bestelling-en-levering/herroeping

Vlug gezegd: Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd bij het sluiten van een contract... dat is bij alle providers zo.

andere info's:

https://www.test-aankoop.be/familie-prive/consumentenrechten/dossier/afzien-van-een-aankoop-een-automatisch-recht

https://www.eccbelgie.be/themas/onlineaankopen/afzien-van-een-aankoop-op-het-internet/14-dagen-bedenktijd

Super User

 • 

7.2K  messages

@vincentvdb 

Hetgeen jij meemaakt is iets dat heel dikwijls voorkomt, Orange zou dat beter veranderen. Waarom ze er niets aan doen is voor ons ook een raadsel.

Wat bedoel ik: wel, Koala is de afgelopen twee jaar in prijs gezakt en kost nu nog slechts € 20 ipv de vorige prijs van € 25. Wat Orange nu doet is op het abonnement toch € 25 plakken maar dan in de "opties" een permanente korting van € 5 plaatsen, zodat het te betalen bedrag dus inderdaad € 20 is. Heb ik persoonlijk zo meegemaakt, mijn madam ook, en nog vele anderen ook.

Zo, nu weet je dat je u inderdaad geen zorgen moet maken.

Loading...