Profil de patrick2

Super User

• 

11.2K Messages

pluimen geven

@AlexandraW  en @Totem  heb net gemerkt dat ik geen pluimen meer kan geven op de posts. dat wil zeggen bij de test dat ik op het hoofd topic nog wel pluimen kan geven maar op de antwoorden geen pluimen. Is dit een algemaan probleem of enkel bij mij het probleem ? Misschien andere die dit ook ervaren hier op de tribe ? 

Solution acceptée

Super User

• 

11.2K Messages

Probleem is opgelost .... het ligt aan de internet browser zelf. Na lang zoeken heb ik het zelf gevonden dus probleem opgelost. 

Super User

• 

7.2K Messages

@patrick2 

Ik heb u zonet een pluim gegeven vanuit Chrome, dus ik heb dat probleem niet ..... Homme frustré

Super User

• 

7.2K Messages

Van  op de PC welteverstaan

Super User

• 

7.2K Messages

@patrick2 

In ieder geval, het belangrijkste is dat uw pluimenbak opnieuw goed gevuld is zodat je heel genereus kan zijn Smiley très heureux

Super User

• 

11.2K Messages

Ge hebt er al drie ontvangen in 3 seconden 🙂

Super User

• 

7.2K Messages

@patrick2 

Dat is iedere keer opnieuw een fijn gevoel Homme clignant de l'œil

Super User

• 

7.2K Messages

@patrick2 

Nee, ik ondervind geen problemen met pluimen geven ....

Super User

• 

11.2K Messages

Ik kan geen pluimen geven aan de posts onder de hoofd post. Maar heb de moderatoren al vermeld 🙂 

Super User

• 

7.2K Messages

Khebbet gezien Homme clignant de l'œil

Super User

• 

7.2K Messages

En u zonet een pluim gegeven, dus bij mij werkt het nog steeds prima. Geniet van uw pluim Smiley tirant la langue

Super User

• 

7.2K Messages

@patrick2 

Ik heb even gedacht dat ge al teveel pluimen had gegeven en dat uw voorraad dus op was, maar dat is het probleem niet, want ik heb er al meer gegeven dan gij en ik kan er nog steeds geven ... Smiley très heureux Smiley tirant la langue

Voor degenen die ons (Patrick en mij dus) niet kennen, dit was een grapje onder kameraden hé Smiley MDR

Super User

• 

11.2K Messages

hahahaha ja mijne pluimen bak is leeg he Smiley tirant la langue

Loading...