Apprenti pisteur
•
3 messages
Probleem met factuur
Beste, Door persoonlijke problemen was ik niet in de mogelijkheid om mijn factuur te betalen. Nu heb ik de factuur meteen betaald zodra ik kon. Kan ik mijn abonnement hervatten? Mvg D'Haese
Apprenti pisteur
•
3 messages
Beste, Door persoonlijke problemen was ik niet in de mogelijkheid om mijn factuur te betalen. Nu heb ik de factuur meteen betaald zodra ik kon. Kan ik mijn abonnement hervatten? Mvg D'Haese
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@BDH97 als je naar de klantendienst belt en dan meer de facturatie dienst dan kan je daar de vraag stellen. Moest je niet kunnen bellen kan je wel met iemand anders zijn toestel bellen naar het nummer : +32 2 745 95 00
Het is ook zo als je betaald hebt dan zullen je diensten ook weer hervat worden. Hou er rekening mee dat je een dag of twee zou moeten wachten voor Orange de betaling heeft ontvangen maar dat is afhankelijk van wanneer je betaald hebt. Dus als je vandaag betaald hebt dan kan je morgen of overmorgen terug diensten hebben maar heb je vorige week al betaald zou je al diensten moeten hebben. Met vorige week bedoel ik dan niet donderdag of vrijdag omdat het weekend er tussen zat.
3