Profil de Korneel1990

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Problemen met sms verzenden

Sedert enkele dagen hebben zowel mijn vriendin als mezelf problemen met sms’en te verzenden. Zowat geen enkel bericht levert af? Gsm al heropgestart en laatste updates gedaan maar geen succes. Imessage werkt ook niet altijd.

iemand nog problemen hiermee?

dolfijn abonnement en koala abonnement. Beide Iphone 5S.

Super User

 • 

11.1K  messages

@Korneel1990 heeft u de sms centrale ook al eens nagezien?

Voor een iphone controleerd u dat als volgt:

draai het volgende nummer zoals u eigenlijk een telefoonnummer zou draaien, 

 *#5005*7672#  en druk op bellen , als u het volgende nummer ziet staan zou het in orde moeten zijn : +32495002530 

Ziet u dit nummer niet staan ? 

draai het volgende nummer :

 **5005*7672*+32495002530#  en druk op bellen , dan is de sms centrale opnieuw ingesteld , druk gewoon op sluiten. 

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

soms willen berichten niet verzenden en heb heel veel probleem met mijn mobiel netwerk..m sinds afgelopen week.

Super User

 • 

11.1K  messages

@Laurence2509  en zijn dat dan ook altijd dezelfde nummers waar u niet altijd naar kan verzenden. En heeft u de APN instellingen al eens nagekeken in de gsm ? Misschien ( zou niet moeten kunnen ) zijn de APN instellingen ergens aangepast. 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

soms willen berichten niet verzenden en heb heel veel probleem met mijn mobiel netwerk..m sinds afgelopen week.

Ugh @Laurence2509,

Als je nog kan bellen, ligt het probleem waarschijnlijk niet bij het netwerk.Check toch eens de kwaliteit van onze netwerk via onze webtool.

Hiervoor dien je :

1. Je toestel heropstarten

2. Je simkaart in een ander toestel plaatsen en de simkaart van het ander toestel in jouw gsm plaatsen. Zo weet je van waar het probleem komt : Simkaart of Toestel

3. Indien je simkaart defect is, kan je naar een shop gaan en deze laten vervangen. Je kan ook een simkaartvernieuwing via je klantenzone aanvragen.

4. Indien je toestel defect is kan je naar een van onze shops gaan om het naar herstellingscentrum te laten sturen. 

Totem's zonnegroetjes,

Totem

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

@Laurence2509 ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Begin alvast even met de tips van totem op te volgen. Indien dit niet werkt kan je verdere stappen nemen. 

Als je bij het bellen ook de melding krijgt: 'dit nummer is niet toegelaten'. Contacteer dan even de klantendienst en laat een dossier openen. Sinds de veranderingen van de tariefplannen zijn er enkele problemen opgedoken bij Orange. Ik liet me alvast optekenen voor 1 van de nieuwe abonnementen en voorlopig loste dat het probleem al op. Al moet het niet de bedoeling zijn dat je van abo moet veranderen.

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

hoe moeten die dan normaal staan de APN instellingen? En nee verschillend. @patrick2

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

oké super bedankt. 

Loading...