Apprenti pisteur
•
5 Berichten
Roaming : Word ik aangerekend ?
Momenteel zit ik in rhodos, griekenland. Dit is eu dus normaal gezien geen problemen met roaming. Ik heb een arend abonnement, dus onbeperkt internet.Vandaag aan het strand en ik krijg constant meldingen van travel control data. Ik heb een foto getrokken van mijn verbruik. Zal ik dit nu aangerekend worden? Dit is toch niet correct?!? Weet iemand het antwoord?

haelewyn
Chef pisteur
•
114 Berichten
Zit je toevallig dicht genoeg bij de Turkse kust om met een netwerk van daar verbonden te zijn ? Dat is buiten de zone.....
Pas op je klantenzone aan wat het maximumbedrag is dat je kan opdoen buiten bundel.
Kijk met welke netwerken je verbindt en post het hier.
Zoek er een manueel op en stel daar op in. Uiteraard op een Grieks netwerk. Niet op een Turks netwerk.
3
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Roobrob ik vermoed het volgende :
Je bent in het buitenland en laten je de kosten zien wat het kost of wat je hebt verbruikt als je in het buiteland bent. Deze kosten en het aantal GB zullen wel verrekend worden op de moment als je terug bent. Dit heeft even tijd nodig om dat te berekenen. Op de moment je terug bent zal alles correct verrekend worden want Griekenland is Zone 1 en dat is dus de EU en zit inbegrepen in je volume.
16