Profiel van Elien1

Pisteur confirmé

 • 

12 Berichten

Samsung galaxy A71

Hallo

Ik heb hier een tijdje geleden ookal iets geplaatst. Ik had dus een Samsung galaxy a71 bij Orange besteld hier had ik lang op moeten wachten eer ie aankwam. Toen hij eindelijk was aangekomen bleek er een zegt te zijn... Gelukkig hebben ze me een formulier gegeven en mogt ik het defect toestel opsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Heb het toestel opgestuurd 13 mei. Nu is het ondertussen 1 juni. Dit is al meer dan 2 weken verder. Dit kan toch niet meer? Iemand die wijze raad heeft? 

Super User

 • 

8.1K Berichten

Goedemorgen,

ik vermoed dat je bedoelt dat het toestel stuk was? Het enige wat je doen kan is contact op nemen

met de klantendienst. Hou er rekening mee dat nu in Coronatijden

alles veel langer duurt En je hebt er  feestdagen met verlengde weekenden tussen zitten

Succes

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Elien1  is heel normaal hoor nu 2 weken verder. Zelf heb ik ook al twee keer een toestel opgestuurd wegens een defect de ene na 2 maanden niet terug gekregen omdat het defect niet te maken was dus een nieuwe mogen uitzoeken van de Fabrikant en de nog een ander toestel 6 weken bij de herstel dienst geweest. 

Dus ja het is vrij normaal hoor en het is de Fabrikant die beslist hoe en wat en in dit geval is dat Samsung. Orange heeft er nu niks over te zeggen die hebben er geen inkijk in. 

Pisteur confirmé

 • 

12 Berichten

Hallo 

Ik vind het toch een beetje raar aangezien de klantendienst mij haddenverteld dat ze 2 weken de tijd hebben een nieuw toestel op te sturen. Het is een fabrieksfout en iets dat niet te maken valt. Ik kreeg een nieuw toestel werd er gezegd maar heb niks meer vernomen. Ik ga ze morgen eens bellen.

Met vriendelijke groeten 

Elien

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Elien1  dan kan je inderdaad beste eens bellen. Want ik weet uit ervaring dat het zo niet gaat omdat de fabrikant moet beslissen. Als je iets weet laat je ons hier dan ook iets weten ? 

Pisteur expérimenté

 • 

16 Berichten

Kan zijn dat het zo lang duurt met dit verlengd weekend mss eens bellen naar Orange zij weten mss wel wat meer. Natuurlijk niet tof dat lange wachten 

Pisteur confirmé

 • 

12 Berichten

Hallo 

Ik had de raad opgevolgd en Orange nog maar eens gebelt. Daar zeiden ze me dat de prioriteit op het hoogst stond en het max 20 werkdagen kon duren vanaf 20 mei geteld want vanaf dan hebben ze pas een document opgemaakt. ( terwijl ik de smartphone al 13 mei had teruggestuurd) Als ik 20 werkdagen verder tel is het 22 juni dat zou dus morgen zijn. Ik vrees er eigenlijk heel erg voor dat ik hem morgen nog niet zal hebben aangekregen... 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Elien1  houd de moed erin en dan komt het in orde. Wanneer het in orde is weten we niet dat is het probleem. 

Loading...