Apprenti pisteur
•
2 messages
Schorsing
Ik heb een betalingsuitstel gevraagd en ik heb tot en met 28/8.
Maar ik krijg mijn loon maar op 31/8.
Ik heb al meermaals contact gehad met 5000. De ene keer zij men dat mijn schorsing definitief zal zijn en vandaag zij men waarschijnlijk maar tijdelijk.
Wat is het nu?
Er is mij maar 1 een rappel gestuurd. Nooit een tweede en derde met 10 euro boete.
Mijn schuld is nog altijd maar 23 euro.
Ik begrijp er niks van.
Elke

Josette
Super User
•
8K messages
@Ellebel een goedemorgen,
dit zal je toch met de klantendienst in orde moeten walen.
Wij kunnen aan deze problemen niets doen.
Of probeer eens via FB-Messenger een berichtje te sturen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
0
Gregory
Super User
•
7.6K messages
Schorsingen zijn tijdelijk totdat de factuur betaald is. Nadat de factuur betaald is kan het wel een tijdje duren eer je gedeblokkeerd wordt
In alle geval, probeer te betalen vanuit My Orange app die je naar je bankrekening leidt. Zo weet Orange direct dat de betaling in orde is.
Zou nu proberen betalen - we zijn nu 21/08, nog een week tot 28/08, desnoods en indien mogelijk door onder nul te gaan op je bankrekening
In de toekomst zou ik proberen een buffer (reserve) op te bouwen op de rekening zodat je altijd stipt kunt betalen
Good luck
2
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@Ellebel
Wanneer heb je die uitstel van betaling aangevraagd ? Als je dat weet dan heb je een uitstel van betaling voor 8 dagen. Dat wil dus zeggen dat je nog eens 8 dagen hebt om je factuur te voldoen. Moest het niet lukken in die 8 dagen dan heb je een lijn schorsing en blijft deze ook geschorst tot de betaling daadwerkelijk binnen is.
Je kan doen wat @Gregory heeft gezegd maar anders ga eens een shop binnen van Orange en misschien kun je daar dan je openstaand saldo voldoen.
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
Als je een uitstel vraagt kan dit kosteloos normaal gezien voor de eerste keer indien op tijd aangevraagd.
Vanaf het moment dat je het bedrag betaald hebt heb je weer toegangvtot alle Orange diensten.
Mvg
Helen1
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
@Ellebel
Antwoord zie hieronder bij Helen1.
Mvg
0
vervloetelke
Pisteur expérimenté
•
18 messages
Als je een uitstel vraagt kan dit kosteloos normaal gezien voor de eerste keer indien het tijdig werd aangevraagd.
Vanaf het moment dat je het bedrag betaald hebt heb je weer toegang tot alle Orange diensten.
0
Josette
Super User
•
8K messages
@Ellebel een goedemorgen, deze word als opgelost aangevinkt.
Niet meer op het forum geweest sinds 21-08-2023.
0
0