Pisteur confirmé
•
8 messages
Smartphone werkt niet goed, teruggestuurd, werkt nog niet!
Mijn nieuwe smartphone valt regelmatig uit als ik iemand bel. Dit gebeurt onmiddellijk als ik bel en de andere persoon neemt op, nooit tijdens het gesprek. Simkaart gewisseld, nog steeds probleem, simkaart in andere gsm gestoken, geen probleem, terug in de eerste, weer probleem. Door orange winkel voor reparatie verstuurd, na 2 weken teruggekregen, nog steeds zelfde probleem. Weer via shop voor reparatie opgestuurd. Na hoeveel keer krijg ik een werkend toestel? Vervangtoestel dat ik krijg is enkel bellen en sms-en. Ondertussen al 5 keer bij bij orange geweest, 5 x parkeerplaats betaald, 5x op en af gereden. Ik heb smartphone nodig voor mijn werk!

patrick2
Super User
•
11.1K messages
@Saidja dat is op zijn zachtst gezegd heel vervelend en zeker als je veel je gsm nodig hebt. Je hebt deze nu al een paar keer verstuurd ter reparatie en is terug gekomen maar het lost je probleem dus niet op. Dat is eigenlijk ook het enige wat Orange kan en mag doen. Het is aan de fabrikant om te beslissen of de klant een nieuw toestel krijgt of niet , ligt aan de aard van het probleem. Wat je kan doen eventueel is eens contact op nemen zelf met de fabrikant en je situatie daar uitleggen. Ook uitleggen met de reparatie bonnen erbij dat je je toestel al verschillende keren hebt opgestuurd ter reparatie.
Als je die nog eens opstuurt en weer na laat zien denk ik niet dat het gaat verhelpen. Wat voor toestel heb je eigenlijk ?
15
0