Profil de Musicsanela

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

Tablet met abonnement

Wanneer een tablet met abonnement?

Super User

• 

11.2K  messages

@Musicsanela  ik heb deze vraag al eens gesteld en deze vraag staat nog altijd open. Maar goed beter twee keer dezelfde vraag dan geen 🙂 

Apprenti guérisseur

• 

244  messages

Heeft men indertijd ook gedaan bij Proximus en kon je die zelfs leasen na een tijdje zelfs kopen voor een klein restbedrag of terug nieuwe. Weet niet of het nog rendabel zou kunnen zijn bij Proximus is men er toen ook plots mee gestopt.

Super User

• 

7.2K  messages

@Musicsanela 

Wat houd u tegen om gewoon aan abo aan te gaan zonder aankoop van een toestel? Dat je het simkaartje dan in een tablet steekt, dat is toch uw eigen zaak en uw goed recht ...

Tenzij je natuurlijk bedoelt een combinatie abo + toestel en dit met korting of op afbetaling. Dat is iets anders natuurlijk.

Pisteur vétéran

• 

43  messages

Volgens mij is de reden tot deze vraag het feit dat een van de concurrenten een iPad levert bij een abo voor €99, heb het eventjes bekeken maar minimaal €105/maand 12 maanden lang (int + 2 gsm's(de tv moet ik niet hebben)) ga ik echt niet betalen.

Super User

• 

11.2K  messages

@izzet3838  ik heb de post ook al eens gemaakt. Heb toen duidelijk het volgende gezegd , een tablet te kunnen nemen met eventueel een abonnement dus een data kaartje tegen verminderde prijs. Maar eventueel ook klanten hier die een tablet kunnen nemen aan verminderde prijs zonder echt daar meer voor te moeten betalen. Dus geen Proximus he die nu een tv geeft en waar je twee jaar aan ast zit aan een contract. 

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Wanneer een tablet met abonnement?

Ugh @Musicanela,

Het is niet in de plannen, we zijn inderdaad meer gefocust op ons mobiel, TV en internet aanbod. We werken ook veel aan Smartobjects die het leven makkelijker maken 🙂

Totem's saluut !

Totem

Loading...