Pisteur expérimenté
•
18 messages
TV Box werkt niet (1 dag klant)
1 dag klant, gisteren werkte alles. Vandaag (na 2de keer opzetten) werkt de TV Box niet.
Reeds herstart, en reset knop geprobeerd, echter niets werkt.. Tips?
Zie onderstaande afbeelding. Nadien nog een reboot menu op scherm gekomen ook en gedaan (geen foto van).
Nu blijft deze gewoon op "adroidtv" hangen.
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Ziet er naar uit dat je contact moet opnemen met Orange @ApachePierre
Aan flash corruption en een failed mount kunnen we niks doen
3
0
ApachePierre
Pisteur expérimenté
•
18 messages
il y a 3 ans
Technieker is geweest deze namiddag. Helaas niet opgelost met nieuwe TV Box. Hij heeft alles nagekeken en kabels nogmaals vernieuwd.
Vermoedelijk interferentie tussen TV Box en Philips smart tv (1jaar oud).
Expert ging nog contact opnemen met ons.
Wel vreemd dat op het ogenblik en dag van installatie alles werkte en 24u later niet meer.
Nog iemand kennis van dergelijks scenario?
10j geleden bij Telenet en de voorbije 8 jaren bij Proximus nooit last van gehad.
0
0
ApachePierre
Pisteur expérimenté
•
18 messages
il y a 3 ans
Dag 1: Woensdagnamiddag overgegaan van Proximus naar Orange, geïnstalleerd en alles werkte, dus ook Orange TV Box met combinatie Philips Smart TV.
Dag 2: Donderdochtend TV Box Orange werkt niet meer tegen de avond nog technieker geweest maar vond de oorzaak niet. Vermoedelijk interferentie met Philips Smart TV. Expert ging ons contacteren. Andere TV Box bracht geen beterschap.
Dag 3: Niemand meer gehoord, na de middag zelf eens gebeld naar technische ondersteuning. Daar zeggen ze hetzelfde expert zal ons contacteren.
Dag 4: Terug niemand gehoord en met het kerstweekend zal dit nog tot dinsdag zijn waarschijnlijk als ze het dan al kunnen oplossen.
Wel vreemd dat een TV Box interferentie kan hebben met een smart TV Philips. Dit is de eerste keer dat ik hier van hoor. Met Proximus of Telenet nog nooit van gehoord.
Nog iemand ervaring hiermee?
0
0
ApachePierre
Pisteur expérimenté
•
18 messages
il y a 3 ans
Dag 6 (maandag 26/12): telefoontje ontvangen van de expert, met als uitleg dat er opnieuw een technieker moet langs komen en de TV Box vervangen + meteen een update moet geven.
Vervelend is wel dat het eerst volgende vrije moment voor de technieker pas op 04 januari 2023 is.
1
0