Profil de LnPrjn

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

mercredi 25 décembre 2019 08:26

Tv en decoder

Mijn decoder loopt regelmatig vast. Met foutmelding. Nadien is het  programma in klein hoekje rechts te zien en de rest is zwart. Ik heb hier al eens orange voor gecontacteerd en de technieker heeft alles nagekeken. Alles was normaal maar het blijft toch wekelijks.. heeft nog iemand dit? 

Solution acceptée

Apprenti guérisseur

 • 

244  messages

il y a 6 ans

@LnPrjn zorg er ook wel voor dat er geen speling zit op de kabels in je decoder, tv of modem kan ook één van de oorzaken zijn en vervang je die door een nieuwe kabel. Succes ben eigenlijk met  de kerst maaltijd bezig 🎅 ho,ho,ho 😉.

Sage

 • 

7.2K  messages

@LnPrjn 

Wat je zou kunnen doen is een timerklok plaatsen voor de stekker van uw decoder. Daarmee dan elke nacht uw decoder een periode van enkele uren zonder stroom zetten. 

Het zou niet mogen zijn, maar er is de praktijk gebleken dat de meeste decoders daar wel baat bij hebben en veel minder storingen vertonen.

En baat het niet, het schaadt ook niet.

Prettige Kerst 🎄

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Bedankt! Het kan idd maar helpen he! Ik ga het vandaag al testen! 😊🎄

Solution acceptée

Sage

 • 

11K  messages

il y a 6 ans

@LnPrjn  wel belangrijk te weten welke foutmelding u ziet. U kan dan altijd eens zoeken op het forum of er meerdere zijn met die specifieke foutmelding. Dat de technieker het heeft nagezien en dat die zegt het is normaal dan wil ik de technieker terug en die zet mij een nieuwe decoder. U bent klant en het dient te werken zoals het hoort. Weet wel dat de decoders van Orange niet de aller beste zijn , er zijn toch links en rechts wat probleempjes mee. Hopelijk komt Orange volgend jaar  met nieuwe decoders.

4.4K  messages

il y a 6 ans

@LnPrjn 

Welke foutmelding krijg je?

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

@Anonymous  ik heb het niet meer bijgehouden.. heb het vorig jaar eens doorgegeven naar orange en toen is de technieker geweest. Het is minder nu maar het blijft toch wel vervelend.

Apprenti guérisseur

 • 

244  messages

@Anonymous @LnPrjn dit is nu het grote verschil tussen Orange en  Telenet waar  je allang een andere decoder had mogen afhalen in het Telenetcenter. Doch wat huurprijs betreft dezelfde als bij Orange vanaf de tweede decoder heb je zelfs een prijsvoordeel bij Telenet. Daarom onze vraag aan Orange om iets gelijkaardigs op poten te zetten met een oorverdovende stilte als gevolg. De voordelen zijn nochtans bekend al was het enkel omtrent klantentevredenheid, de klantendienst zou tenminste een oplossing kunnen aanbieden aanvaardbaar voor de klant. Niet telkens een technieker langs sturen want je gaat zien die komt langs en het werkt dus mag je nog eens extra betalen. Men moet er zich van bewust zijn dat de tevreden klant niet zal bellen. Nu kweekt men gefrustreerde klanten die als het te ver gaat de klantendienst slachtoffer zal zijn van de scheldpartijen waardoor die op den duur minder gemotiveerd zijn enz.

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

@Anonymous @Movieman 

Het is inderdaad een heen en weer geloop maar ik was al blij dat er geen extra kosten bij zaten. Buiten het feit dat de decoder niet altijd werkt ben ik wel tevreden. Ik kijk niet zo veel tv dus dan is het wel even *** als ie net dan ook niet werkt, haha..ik ga de klantendienst nog maar eens contacteren voor een nieuwe. 

Inderdaad! Vroeger had ik telenet en dat ging vlotter. 

Apprenti guérisseur

 • 

244  messages

il y a 6 ans

@LnPrjn als je het forum doorloopt zal je merken dat je niet de enige bent. Meerdere keren werden al oplossingen aangedragen zoals dat je eventueel zou terecht kunnen in Orange shop om te ruilen en te testen naar het voorbeeld van Telenet tot op heden is er nog niets mee gedaan. Zelf herstart ik wekelijks mijn decoders en kijk ik even of er nog updates zijn dat helpt bij mij. Juist nog veel problemen met de serie opnames de ene wel de andere niet maar ook hier weer ben ik niet de enige.

Apprenti guérisseur

 • 

244  messages

il y a 6 ans

Het zou nog beter zijn dat zoals in Nederland je met eigen aangekochte decoder gewoon een andere smartcard hoeft in te steken om van provider te veranderen. 

Employé Orange

 • 

571  messages

il y a 5 ans

Mijn decoder loopt regelmatig vast. Met foutmelding. Nadien is het  programma in klein hoekje rechts te zien en de rest is zwart. Ik heb hier al eens orange voor gecontacteerd en de technieker heeft alles nagekeken. Alles was normaal maar het blijft toch wekelijks.. heeft nog iemand dit? 

Hallo @LnPrjn,

Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek. Aarzel zeker niet om de antwoorden van de andere tribers te lezen. Je mag je mening zeker met hen ook delenJ

Groetjes,

Nelson

Loading...