Mobile
Internet & TV
Trucs & astuces
Fun
News
Se connecter
TV Lite
Brecht1
3 Messages
lundi 30 août 2021
Hallo,
Als je het nieuwe pakket Tv Lite neemt van 8,50€ kun je dan ook op 2 verschillende plaatsen kijken op dezelfde moment bv thuis en op een kot?
Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Brecht
Aimer
COMMENTAIRE
Suivre
Solution acceptée
il y a 5 ans
Je kan koppelen met 5 aparaten, en 2 aparaten kunnen op dezelfde moment afspelen! Je kan geen terugkijk TV bij ons nemen, jammer genoeg. Misschien in de toekomst!
+56 plus
Super User
•
8.1K Messages
Voor dpg en vrt is het 5 gelijktijdige gebruikers @Brecht1
Gregory
Denk van wel @Brecht1
Waar kan ik live TV kijken met Orange TV Plus? | Orange België
Via elk wifi-netwerk en via het 4G-netwerk voor Orange-klanten met mobiel nummer
Via elk wifi-netwerk en via het 4G-netwerk alleen voor Orange-klanten met mobiel nummer
Geblokkeerd in wifi en 4G
Deze info had ik ook al gevonden.
Maat kun je op 2 verschillende plaatsen op hetzelfde moment kijken? 2 verschillende gemeenten
Mvg.
ja, Hoe log ik in op de Orange TV Plus applicatie? | Orange België
Log in met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als die van je Klantenzone
Als ik de app bezie Orange kun je een TV box pairen - veronderstel dat die box later komt, oftwel inloggen
Als je op 5 verschillende toestellen tergelijkertijd kunt kijken, moet je toch 5 maal kunnen inloggen
Je kan tot 5 toestellen verbinden met je account.
Hoeveel gebruikers hebben toegang tot Orange TV Plus? | Orange België
patrick2
+55 plus
11.4K Messages
11.4K
8.1K
Cdt24801
+54 plus
7.3K Messages
7.3K
bulrog
5.1K Messages
5.1K
Solution acceptée
Brecht1
Je kan koppelen met 5 aparaten, en 2 aparaten kunnen op dezelfde moment afspelen! Je kan geen terugkijk TV bij ons nemen, jammer genoeg. Misschien in de toekomst!
1
Gregory
+56 plus
Super User
•
Denk van wel @Brecht1
Waar kan ik live TV kijken met Orange TV Plus? | Orange België
A. Waar kan ik live tv kijken met Orange TV Plus?
Via elk wifi-netwerk en via het 4G-netwerk voor Orange-klanten met mobiel nummer
Via elk wifi-netwerk en via het 4G-netwerk alleen voor Orange-klanten met mobiel nummer
Geblokkeerd in wifi en 4G
2