Apprenti guérisseur
•
260 messages
Van Koala naar Go Plus.
Hallo !
Vraagske aub ... Ik heb Koala en een Love pakket ( internet en tv. ) Vandaag krijg ik een melding dat mijn Koala van 20 € zal veranderen in een " voordeliger " Go Plus aan 16 € ... Over zomaar iets minder duur aan te bieden heb ik altijd mijn twijfels... Waar zit het addertje ?
Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes 😊 .
Solution acceptée
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@comima dan is er goed nieuws voor je want er is geen addertje onder het gras. Elk abonnement , te lezen oud dieren abonnement , zal over gaan naar een nieuw Go abonnement. De prijs los van een Go plus is € 20 maar omdat je Love klant bent krijg je € 4 korting en betaal je dus € 16.
Geen addertjes onder het gras en geen kleine lettertjes. Heel toevallig kregen we vandaag ook een brief voor mijn partner en die zal van Cheetah gaan naar Go intense ook geheel vrijblijvend en dezelfde prijs. Toevallig hadden we het er deze week nog over in een ander topic dat we nog niks vernomen hadden maar vandaag dus de brief gehad.
16
Samad
Pisteur expérimenté
•
24 messages
il y a 3 ans
Beste Comima,
Geen adder, geen schorpioentjes><Combinatie pack is voordeliger dan los én meer data op GoPlus in vergelijking met Koala is ook mooi meegenomen.
Groetjes!
0