Pisteur confirmé
•
9 Berichten
Van Scarlet + Mobile Vikings naar Love Trio tijdens verhuis.
Ik ben momenteel klant bij Scarlet Trio voor internet en herlaadkaart bij Mobile Vikings voor smartphone (15€ voor +/- een maand).
Wij zijn net verhuisd en zouden dit gewoon meenemen. De technieker van Scarlet is vandaag langs geweest om aan te sluiten, blijkt nu dat er geen telefoonaansluiting is en we dus beperkt zijn tot Telenet of Orange voor internet & TV.
Wij zijn geïnteresseerd in Orange's Love Trio voor Internet, Tv en mobiel. Ik begrijp dat Orange dit allemaal zelf kunnen regelen? Bijkomend probleem:
mijn Scarlet abonnement is momenteel in status "migratie lopend" omdat we dus gewoon zouden verhuizen en meenemen, maar door het ontbreken van een telefoonverbinding op de nieuwe plek en dat we het dus moeten stopzetten. Is dit een probleem?
Ook vind ik geen "Easy Switch" code bij mijn Mobile Vikings (herlaadkaart) gebruikerspagina. Het is uiteraard zeer belangrijk dat ik mijn nummer kan behouden. Kan dit allemaal online gemakkelijk en betrouwbaar doorgegeven worden? Ook als die Easy Switch code ontbreekt?
Als ik het goed begrijp komt dit (Onbeperkt internet & TV 49€ + Go Intense 21€) alles op 70€ in de maand, met de eerste drie maanden 15€ korting op het gsm abonnement. En een activatiekost.
En tot slot, is er ook een promo/combinatie voordeel als mijn vriendin ook een mobiel abonnement neemt?
Veel vragen en veel details, maar dit is de eerste keer dat ik van provider zou switchen in pakweg 10 jaar en dan nog eens tijdens een verhuis. En google toont ook vaak resultaten van weken en maanden geleden die niet meer up to date zijn, dus het is voor mij nieuwe materie en onduidelijke bronnen.
Alle info is dus welkom. Zonder internet & TV is moeilijk dezer dagen.

Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
@Law_EM
Zonder dieper op de details in te gaan wil ik u al wel de raad geven om niet met Easy Switch te werken. Dat staat (nog) niet op punt en daar zijn dus al verscheidene "ongelukjes" mee gebeurd.
Regel het persoonlijk met de oude en de nieuwe provider.
Dat is in ieder geval mijn raad; je doet er natuurlijk mee wat je wil.
7
0