Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Verbruik buiten abbo
Hallo, ik merk dat ik ook al heb ik nog mobiel internet er toch onkosten komen buiten mijn abonnement en er effectief bijstaat dat dit met mobiel internet te maken heeft. Hoe kan dit?
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Hallo, ik merk dat ik ook al heb ik nog mobiel internet er toch onkosten komen buiten mijn abonnement en er effectief bijstaat dat dit met mobiel internet te maken heeft. Hoe kan dit?
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
@Nanninga709
Parkeerticket?
Busticket?
En zo zijn er nog dingen die je met de foon kan betalen. Al die dingen zijn extra te betalen, vallen niet onder uw abo.
Wat ook kan: in de buurt van een land niet-EU zone geweest en gesurft? Je hoeft niet in dat land geweest te zijn, in het grensgebied kan je met een operator van dat land verbinden zonder dat je het beseft.
10
0
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Nanninga709 dan lijkt mij het beste om te wachten tot je facturatie geweest is. Dan zie je ook of die kosten buiten bundel eraf zijn of erop staan. Moesten ze erop staan zie je ook aan waar je deze kosten gemaakt hebt zo niet dan moet je ook niet betalen.
0
0
Axel-malysse
Pisteur vétéran
•
48 Berichten
Misschien moet je eens contact nemen met orange zelf zij kunnen dat achterhalen hoe dat komt
3
0