Éclaireur novice
•
1 message(s)
Verbruik buiten bundel
Hallo,
Ik kreeg vandaag een sms van Orange via het 5000 nummer dat ik verbruik buiten mijn bundel zou hebben. Ik ben er heel zeker van dat ik niet buiten mijn bundel verbruikt heb. De periode van mijn bundel is gisteren opneiuw beginnen lopen voor een maand.
In mijn omgeving hoor ik van heel wat mensen die ook klant zijn bij Orange dat zij ook deze sms gekregen hebben zonder buiten hun bundel te gaan.
Nog iemand die dit heeft? Of iemand die weet of dit een fout is? Misschien met het resetten van de tellers voor de nieuwe maand?
Alvast bedankt!

Sraa1991
Apprenti pisteur
•
2 messages
Hallo,
Ik en mijn vriendin hebben hetzelfde. Ik ben dus 'blij' te lezen dat we niet alleen zijn.
Heeft iemand hierover al contact gehad met Orange? Ik krijg de oneindige wachtmuziek als ik de klantendienst probeer te contacteren.
Bedankt!
Sara
0
0
Ikke9
Pisteur confirmé
•
7 messages
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een bundel van 4 mensen samen in mijn abonnement. Ik heb plots 10€ bij, de andere leden 8€ 6€ en 9€. Onmogelijk want we hebben alles onbeperkt. Kan dus niet. Ik heb de klantenservice bereikt en ze hebben een dossier opgemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst. Hopelijk komt dit in orde want dit betaal ik echt niet.
0
0
StefanieWest
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Idem! Hopelijk wordt dit rechtgezet!
1
0
luks
Apprenti pisteur
•
2 messages
Het het ook voor. 19.97 euro zomaar ineens 🙄😱🤔😡
0
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Wanneer ik dat zo lees rijst bij mij het vermoeden dat er bij Orange ergens een procedure goed tilt geslagen is. Hoe ze dat gaan oplossen, dat zal afwachten zijn.
Moest het de spuigaten uitlopen kunnen jullie, misschien gezamenlijk, een klacht indienen bij de ombudsdienst voor telecommunicatie. Meer info kan je hier lezen.
0
JoSm
Apprenti éclaireur
•
1 message(s)
Ik kreeg dezelfde sms. 31.03 euro buiten bundel. Ff schrikken. Maar al geruststellend dat we met meerdere zijn. Morgen met klantendienst bellen dan maar 🙄
0
0
Loaxx
Apprenti éclaireur
•
3 messages
Je bent niet alleen!
Ik kreeg nu een uur geleden een bericht dat ik buiten bundel ben gegaan, voor maar liefst 57 euro!!
Ik ben ook blij dat ik niet alleen ben, maar wat een stress boel zeg!
0
0
Loaxx
Apprenti éclaireur
•
3 messages
Bij mij is plots het buiten bundel bedrag verdwenen, ze zijn ermee bezig vermoed ik?
Big big oeff.
0
0
Ikke9
Pisteur confirmé
•
7 messages
Bij mij zijn die verkeerde bedragen weg nu. Hopelijk blijft het nu normaal.
0
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@EmilyVerbeeck @Ikke9 @Loaxx @JoSm goedemiddag.
Er is een computerfout geweest gisteren.
Onze excuses hiervoor ook al kunnen wij er niets aan verhelpen daar we ook gewone klanten zijn.
Voor de nieuwelingen:
0
phantjareum
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Heb ook een bericht daarover gekregen . dus u bent niet alleen. Moet normaal bellen naar #123# .
0
0
louiza1971
Pisteur confirmé
•
8 messages
Ik heb dat ook gekregen. Is wel raar , ik wacht op de factuur om na te kijken.
1
0
Jasper1
Apprenti pisteur
•
5 messages
Heb net hetzelfde probleem!! En wat een groot bedrag, 180 buiten bundel terwijl ik nog niet buiten mijn bundel was!! Het is een schande!! Heb factuur bekeken en zogezegd 13 gb gebruikt ipv van 10. Dan nog kan ik nooit aan een bedrag van 180 komen met alleen aan GB. Al 3 keer gebeld en altijd gehoord gekregen dat ik volgende dag moet terugbellen omdat hun service word geüpdatet. Normaliter krijg ik ook altijd een bericht als ik bv 50% heb opgebruikt. Ik heb pas een bericht gekregen de 23 ste dat ik 80% had gebruikt maar ik kreeg de 22 ste het bericht dat ik er 50 euro boven zat dus kloppen de datums ook al niet. Orange fix it!! Groetjes jasper.
1
0
Jasper1
Apprenti pisteur
•
5 messages
Nu krijg ik al een week te horen dat alle medewerkers bezet zijn
0
0
NaomiW
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Mijn man kreeg vandaag ook bericht dat hij al ferm over zijn bundel zat. Zelf verbruik ik meestal ook maar 2gb en zit nu ook ineens aan 6gb en we hebben allebei niets anders gedaan dan gewoonlijk. Hoe hebben jullie het opgelost?
0
0