Pisteur expérimenté
•
14 messages
Verhuis nieuwbouw
Ik verhuis op 1 augustus naar een nieuwbouwapp, eerste bewoner. Ik heb me laten wijsmaken dat ik hier dan niet kan genieten van orange internet en tv. Klopt dit?? Want ik wil echt wel terug orange.
Pisteur expérimenté
•
14 messages
Ik verhuis op 1 augustus naar een nieuwbouwapp, eerste bewoner. Ik heb me laten wijsmaken dat ik hier dan niet kan genieten van orange internet en tv. Klopt dit?? Want ik wil echt wel terug orange.
Solution acceptée
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@Kathy82 sorry heb de nieuwbouw over het hoofd gezien had enkel gelezen verhuis naar een nieuw appartement. Dus sorry daar voor.
Maar kijk hier eens of je aansluitbaar bent :
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/bouwen-of-verbouwen/?intcmp=BETLN_NL_MOVE_FAQ3
3
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@Kathy82 die kans is aanwezig hoor. Je zou dan eens moeten kijken of je aansluitbaar bent. Is daar ooit Telenet geweest ? En dan bedoel ik dar gewone kabel want als er rijgnet zit in dat appartement dan kan je inderdaad enkel Telenet laten aansluiten voor Internet en dan kan Orange je niet aansluiten. Die informatie zal je eerst moeten achterhalen ergens , dat kan bij Telenet zelf of je kan de klantendienst bellen van Orange. Enkel als Orange zegt nee dan kan het dus zijn dat er Rijgnet zit maar dat moet je vragen bij Telenet . Rijgnet kan je ook niet veranderen dat doet Telenet zelf in de maar dat is niet op een dag gedaan.
Het kan ook zijn dat er geen enkel Coax aanwezig is en dat er enkel een Proximus aansluiting ligt. En dan heb je dus geen keus. Soms heb je dat in de oudere appartementen dan ligt er maar 1 provider en vroeger was de simpelste Proximus.
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
Goedemiddag ...............
je kan hier al eens gaan lezen.
Heb je nog vragen kom ze gerust stellen.
Wij wonen ook op een appartement en konden kiezen waren 2 soorten stekkers.
3